دیدار رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

روز چهارشنبه 23 خردادماه 1403، حسینعلی راشکی، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد با دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر میرزائی گفت: یکی از مزیت‌های استان خراسان رضوی، نیروی انسانی آن و به خصوص افراد متخصص است که باید از این فرصت به خوبی بهره برد.

وی ادامه داد: اکنون در تلاش برای برقراری ارتباط با بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور هستیم تا با توجه به تخصص و تلاش نخبگان دانشگاهی، بزرگترین مرکز آموزشی شرق کشور پیوند اقتصاد با علم را به نتیجه برسانیم تا اقدامات خوب علمی دانشگاه فردوسی مشهد به نتیجه برسد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: هر مدیری توانایی‌ها و در عین حال ضعف‌هایی دارد و تلاش ما بر آن است تا طرح‌های برنامه‌ریزی شده را با کمترین خطا به نتیجه برسانیم و شاهد پیشرفت علم و تأثیرگذاری این دانشگاه به عنوان دانشگاه نسل چهارم در جامعه باشیم.

وی افزود: حرکت بر لبه علم و داشتن مرجعیت علمی، مانع پاسخ‌گویی به مسائل مورد نیاز جامعه نیست و ما باید بتوانیم در این مسیر گام های مؤثری برداریم.

دکتر میرزائی شهرابی ادامه داد: بدیهی است که برنامه‌ریزی برای رسیدن به طرح‌های بلندمدت، مانع از آن نمی‌شود که دست به اقدامات زودبازده بزنیم.

حسینعلی راشکی نیز با تمجید از حرکت دانشگاه فردوسی مشهد برای ایجاد پیوند میان اقتصاد و علم، از این اقدام به عنوان یک راهکار جدّی و ثمربخش در مسیر توسعه جامعه یاد کرد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به رسالت و خط مشی واحد رسانه‌ها، در عین گوناگونی و تفاوت در رویکردها و انتشار مطالب، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان شناخت مناسبی از تفاوت میان رسانه‌ها ندارند و به جای ارتباط با رسانه‌های رسمی، به سراغ فرد-رسانه‌ها می‌روند که این موضوع موجب چالش‌هایی برای برخی از دستگاه‌های اجرایی شده است.

منبع: ایرنا

p1

p2

p3

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه