افتتاح پروژه خطوط الکترونیک سالن تیراندازی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

پروژه خطوط الکترونیک سالن تیراندازی دانشگاه فردوسی مشهد، روز پنجشنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳ همزمان با پنجاه و چهارمین نشست مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر مسعود میرزائی شهرابی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر ابراهیم علی‌دوست، مدیرکل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان، دکتر نعیمی، معاون امور دانشجویان داخل سازمان، دکتر امیر رشیدلمیر، مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه، حسین نقدیان، رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولین دانشگاه در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) افتتاح شد.

در این مراسم دکتر رشیدلمیر گزارشی را از روند اجرای پروژه ارائه نمود و تأکید کرد: ١١ خط تیراندازی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا توسط یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد و با قیمت تمام شده یک سوم مشابه خارجی راه‌اندازی شده است. با این حال کیفیت این خطوط تیراندازی مشابه نمونه‌های خارجی آن می‌باشد.

دکتر فرج‌زاده، مجری و طراح پروژه خطوط الکترونیک تیراندازی دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن ارائه گزارش از روند طراحی و تولید این خطوط، هم‌افزایی تمامی دست‌اندرکاران این قبیل پروژه‌ها را لازم و ضروری دانست.

در پایان مراسم حسین نقدیان نیز دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخت و از همراهی و اعتماد هیئت رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر و تشکر کرد.

p1

p2

p3

p4

p5

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه