برگزاری جلسه کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

جلسه کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه، روز یکشنبه 27 خردادماه 1403 با حضور دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه و رئیس کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر جنگی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی برگزار شد.

دکتر میرزائی ضمن تأکید بر نقش تأثیرگذار دانشگاه در تعاملات فی‌ما‌بین با سایر سازمان‌ها و نهادهای استان اظهار داشت: دانشگاه فردوسی مشهد در موضوع پدافند غیرعامل نه‌تنها در محیط‌های علمی بلکه باید در سطح استان و کشور نیز مؤثر باشد.

وی افزود: دانشگاه به لحاظ ظرفیت‌های خوبی که دارد می‌تواند از نقش مؤثر اساتید، دانشجویان و نخبگان علمی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان در تربیت نیروهای کارآمد استفاده کند و برای آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی جامعه، مربیان کارآزموده تربیت نماید تا در جهت ارائه راهکارهای علمی برای عبور از مشکلات کشور نقش‌آفرین باشد.

دکتر جنگی در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد شورای پدافند غیرعامل استان، ضمن تأکید بر جایگاه و نقش مهم دانشگاه فردوسی مشهد در سیاست‌گذاری و هدایت امور، خواستار نقش‌آفرینی بیشتر این نهاد علمی در همکاری‌‌های فی‌ما‌بین دستگاه‌های اجرایی استان برای حل مشکلات در حوزه پدافند غیرعامل شد و گفت: ایمن‌سازی و ارتقاء سطح تاب‌آوری داخلی در برابر تهدیدات و آسیب‌ها، از عوامل مؤثر در پیشرفت کمی و کیفی جامعه و نظام اسلامی خواهد بود.

p1

p2

p3

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه