پیام تبریک رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در پی افتخارآفرینی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه در رویداد روشنا

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد طی پیامی، افتخارآفرینی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه را در رویداد روشنا تبریک گفت.

متن پیام دکتر میرزائی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

به لطف پروردگار، در جوار مضجع نورانی عالم آل محمد، حضرت امام رضا (ع)، بار دیگر دانشجویان عزیزمان در انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، ستاره درخشان دیگری را به مجموعه افتخارات دانشگاه افزودند.

کسب رتبه نخست کشوری در حوزه ترویج فناوری و نوآوری و هم‌چنین کسب رتبه دوم کشوری در حوزه ورود به عرصه فناوری و نوآوری در رویداد روشنا را که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد را به شما فعالان انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد شادباش می‌گویم و از عالِم به پیدا و پنهان هستی، توفیق روزافزون‌تان را خواستارم.

بی شک حضور مجموعه‌های دانشجویی در فعالیت‌‌های فناورانه و نوآورانه از اهداف مهم در تحقق دانشگاه تمدن‌ساز خواهد بود. امیدوارم انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با همراهی دانشجویان مستعد و توانمند، پرچم‌دار و ادامه دهنده این مسیر مهم برای شکوفایی هرچه بیشتر این خاک پر افتخار باشند.

مسعود میرزائی شهرابی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه