افتخارآفرینی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در رویداد روشنا

ارسال شده در تاریخ :

شصت و سومین اجلاس معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، روز چهارشنبه 23 خردادماه 1403 با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد.

در این مراسم در راستای حمایت از توسعه و ترویج گفتمان فناوری و نوآوری در عرصه گروه‎های دانشجویی، از برگزیدگان طرح‌ها و ایده‌های برتر رویداد ملی روشنا تقدیر به عمل آمد.

 در این رویداد ملی، انجمن‌های علمی دانشگاه فردوسی مشهد، در حوزه‌های «ترویج فناوری و نوآوری» و «ورود به عرصه فناوری و نوآوری»، به ترتیب موفق به کسب رتبه نخست کشوری و جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و رتبه دوم کشوری و جایزه ۵۰ میلیون تومانی شدند.

در این مراسم که با حضور دکتر محمدعلی وطن‌دوست معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد همراه بود، سید علی موسوی مشهدی، دبیر کل انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه، جوایز را از دکتر زلفی گل دریافت نمود.

شایان ذکر است معرفی انجمن‌های علمی‌دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هسته‌های علمی، تشکل‌های دانشجویی فعال در عرصه‌ی فناوری و ترویج نوآوری مجموعه‌های دانشجویی از جمله اهداف رویداد ملی روشنا بود که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه