نشست هم‌اندیشی معاون و مدیران ستادی معاونت پژوهش و فناوری و هیئت رئیسه و مدیران گروه دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

نشست هم‌اندیشی معاون و مدیران ستادی معاونت پژوهش و فناوری با هیئت رئیسه و مدیران گروه دانشکده الهیات و معارف اسلامی، روز سه‌شنبه 12 تیرماه 1403 در سالن اجتماعات دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار شد.

در این نشست ابتدا مدیران ستادی به ارائه گزارش وضعیت پژوهشی دانشکده الهیات پرداختند و ظرفیت‌های دانشکده برای ارتقای جایگاه پژوهش و فناوری را بیان کردند.

دکتر رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت‌های دانشکده الهیات برای فعالیت‌های بین رشته‌ای بسیار بالاست، اظهار کرد: با وجود تمام محدودیت‌ها، رشته‌های دانشکده در ارتباط با جامعه موفق عمل کرده است و باید به سمتی برویم که همه اعضای هیئت علمی در ارتباط با یکدیگر و برای اعتلای دانشگاه تلاش کنند.

دکتر جوارشکیان، رئیس دانشکده الهیات نیز  با بیان اینکه اعضای هیئت علمی این دانشکده برای جهت دادن به پارساها در راستای مسئله‌محوری تلاش می‌کنند، گفت: وارد کردن مهارت‌های لازم در برنامه‌های درسی و شناسایی زمینه‌های شغلی و بسترهای لازم برای ورود دانشجویان به محیط کار از اقداماتی است که در خصوص این موضوع انجام می‌شود.

وی مطالعات بین‌رشته‌ای با گروه‌های دیگر آموزشی را به عنوان راهبردی اساسی برشمرد و اظهار کرد: تأسیس رشته‌های جدید و ایجاد مرکز مشاوره اعتقادی برای همکاری اعضای هیئت علمی، از جمله برنامه‌هایی است که در راستای ارتباط دانشگاه با جامعه در حال انجام است.

در ادامه دکتر اسمعیل‌زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشکده، دکتر سلطانی، مسئول ارتباط با صنعت و جامعه و همچنین مدیران گروه‌های آموزشی گزارشی از فعالیت‌های دانشکده ارائه کردند و دغدغه‌ها و سؤالات مربوط به خود را بیان نمودند و در پایان مدیران ستادی به این سؤالات پاسخ دادند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه