برگزاری دومین همایش ملی بازاریابی رویکرد نوین در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

روز چهارشنبه 9 آبان 1403، دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) با حضور پژوهشگران و متخصصان در رشته‌های بازرگانی، بازاریابی و کسب و کار و فناوری اطلاعات به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزارشد.

سخنرانی‌ها و مقالات در این همایش حاوی آخرین یافته‌های علمی در محورهای همایش بود و مورد توجه حضار قرار گرفت و نشست پایانی همایش به بررسی مسائل مرتبط با حوزه کسب و کار و بازار پرداخت و صاحبان کسب و کار و کارآفرینان با سخنرانی کاربردی خود ترکیبی از علم و عمل را به تصویر کشیدند.

در افتتاحیه همایش دکتر ناجی میدانی، رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی و دکتر محسن مرادی، معاون پژوهشی و پشتیبانی دانشکده به ایراد سخنرانی پیرامون اهمیت این همایش با موضوع تخصصی که بر رویکردهای نوین بازاریابی؛ رویکردهای نوین برند سازی، رویکردهای نوین مشتری مداری تأکید شده بود، پرداختند.

در ادامه دکتر آذر کفاش ‌پور، دبیر علمی همایش، پیرامون هدف برگزاری و فرآیند 10 ماهه آن در رابطه با فعالیت‌های علمی، اداری و اجرایی انجام شده تا روز همایش و نحوه اداره این سیستم پس از اخذ مجوزهای لازم و نمایه‌های مختلف علمی سخنانی ارائه نمود.

به گفته دکتر کفاش‌پور، پس از نمایه کردن همایش در سیویلیکا و ISC در مهلت تعیین شده، از 137 مقاله دریافت شد، پس از داوری، 98 مقاله انتخاب شدند و قرار است بعد از دو هفته از برگزاری؛ مقالات دارای امتیاز بالاتر در کمیته پژوهشی که تشکیل خواهد شد انتخاب و به مجلات علمی پژوهشی ارسال گردد.

از اهداف برگزاری دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- آشنایی با آخرین رویکردهای بازاریابی جهت انطباق فعالیت بازارگران و صنعت با دانش نو

- بهره‌گیری از تجارب فعالان بازار و کارآفرینان در جهت ادغام علم و عمل

- معرفی دانشگاه فردوسی مشهد به جامعه فعالان بازار و کسب و کار به عنوان برند پشتیبان در سه حوزه مشاوره، پژوهش و آموزش

- شناخت چالش‌های پیش روی بازار و ارائه راه‌کارهای علمی و عملی در راستای رویارویی موفق

- ترویج تحقیقات بنیادی و کاربردی و شناسایی ایده‌های برتر و تبدیل آن‌ها به طرح‌های سازنده در حوزه مدیریت بازار و کسب و کارها

- شناسایی عاملان فعال علمی و عملی به عنوان بانک دانشی بازار استان خراسان

- جلب حمایت دست اندرکاران بازار، صنعت و کسب و کار در منطقه جهت حل مسائل مرتبط

- شناساندن پتانسیل علمی اساتید این حوزه به مخاطبان در استان و کشور

- شناسایی کارآفرینان و صاحبان صنعت موفق جهت الگو سازی استراتژیک استان-کشور

- شبکه سازی در رابطه با زنجیره تأمین بازارگران جهت ایجاد هماهنگی و سینرژی در بازار - صنعت

- ایجاد بستر انعقاد قراردادهای آموزشی و پژوهشی و عملی با دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه فردوسی مشهد و مبادله ارزش متقابل پایدار

شایان ذکر است پایان این همایش با قرائت بیانیه اختتامیه و اهدا جوایز همراه بود.

 

p3

p4

p5

p6

p7

p8

p9

p10

p11

p12

p13

p14

p15

p16

p17

p18

p19

p20

p21

p22

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه