برگزاری نشست خبری دومین همایش ملی بازاریابی رویکرد نوین ایران در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

روز یکشنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳ نشست خبری دومین همایش ملی بازاریابی رویکرد نوین ایران در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر آذر کفاش‌پور، دبیر علمی همایش ملی بازاریابی اعلام کرد: این همایش در روز چهارشنبه ۹ آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

وی با توجه به برگزاری اولین دوره همایش در سال ۹۳ افزود: پس از یک وقفه طولانی، این‌بار همایش با رویکرد نوین و مدرن در حوزه بازاریابی برگزار می‌شود که شامل سه محور بازاریابی و مباحث نوین آن، مشتری و مباحث نوین مربوط به آن و برند و مباحث نوین مرتبط با آن است.

وی ادامه داد: همایش دو بخش آکادمیک و صنعت دارد. در بخش آکادمیک از اساتید بزرگ دانشگاه‌ها برای سخنرانی دعوت به عمل آمده است و در بخش صنعت این فرصت فراهم می‌شود تا صنایع بزرگ به بیان تجربیات خود در این حوزه بپردازند.

دکتر کفاش‌پور در خصوص مقالات ارسال شده بیان کرد: ۱۳۳ مقاله برای همایش ارسال شده است که ۹۶ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است، مقالات برتر برای انتشار در مجلات علمی ارسال خواهند شد و همچنین کتاب دیجیتال مقالات ۲۰ روز بعد از همایش بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

وی هدف برگزاری از همایش را اینگونه تصریح کرد: هدف ما آگاهی بخشی به مخاطبان است که بدانند با شیوه‌های سنتی بازاریابی نمی‌توانند در بازار امروز موفق باشند و ضروری است که مجهز به فناوری‌های نوین بشوند. در زمان برگزاری همایش اول، بسیاری از صنعتگران به اهمیت بازاریابی پی نبرده بودند و جایگاه آن در نمودار سازمانی پایین قرار داشت اما یکی از خروجی‌های همایش اول اهمیت ایجاد واحدهای بازاریابی در سطح مدیریت و معاونت بود و صنایع به این مهم پی بردند که موفقیت آن‌ها با امر بازاریابی گره خورده است.

دبیر علمی همایش در خصوص محورهای فراوانی مقالات توضیح داد: ۷۰ درصد مقالات در حوزه بازاریابی نوین و مشتری و حدود ۳۰ درصد مقالات در زمینه برندینگ بود.

وی مخاطبان این همایش را دانشگاه‌ها (خصوصا دانشگاه‌هایی که در آن رشته بازاریابی هست) صنایع مختلف و ادارات دانست و افزود: در این همایش سخنرانی‌های علمی و نظری برگزار می‌شود و همچنین صنایع به بیان تجربیات خود می‌پردازند که هر دو در کنار هم می‌تواند کمک فراوانی به علاقمندان و فعالان این حوزه داشته باشد.

دکتر کفاش‌پور همچنین این همایش را بستر مناسبی برای اقتصاد دانش‌بنیان معرفی کرد و افزود: این همایش حلقه ارتباطی برای شرکت‌های دانش‌بنیان با مباحث نظری است و می‌توانند از جنبه نظری و عملی از ظرفیت‌های این همایش به نفع خود بهره ببرند.

p1

p2

p3

p4

p5

p6

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه