پیام تبریک رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به دانشجویان نو ورود

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در پیامی، سال تحصیلی جدید را به نودانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد تبریک گفت.

متن پیام دکتر میرزائی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

به دانش فزای و به یزدان گرای    که او باد جان تو را رهنمای

 

فرزندان نویافته‌ام؛ سلام

از اینکه دانشگاه دیرینه‌سال فردوسی مشهد را برای علم‌اندوزی و کسب فضیلت برگزیدید و تلاش‌هایتان منجر به پذیرفته شدن در این دانشگاه تمدن‌ساز شده است، بسیار خرسندم.

آغاز دورۀ دانشجویی، یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین مراحل زندگی هر فرد است. در این دوره شما نه تنها به کسب علم و دانش می‌پردازید، بلکه مهارت‌های زندگی، تفکر انتقادی و همکاری با دیگران را نیز می‌آموزید.

آنچه این قطب علمی و فرهنگی را از دیگر دانشگاه‌های نام‌آشنا متمایز می‌کند، همسایگی با آستان مقدس رضوی است؛ یقین دارم از فضای معنوی و الهام‌بخش مشهد مقدس بهره‌ها خواهید برد.

دانشگاه فردوسی مشهد، مزین به نام شاعر خردمند توس، زمینۀ رشد و بالندگی شما را فراهم آورده و به تک‌تک شما فرزندان معنوی‌ام فرصت می‌دهد تا به عنوان آینده‌سازان ایران عزیز، در مسیر دانش و فرهنگ گام بردارید. شما هم‌اکنون در محیطی قرار دارید که بسیاری از بزرگان و مفاخر علمی و فرهنگی در آن پرورش یافته‌اند.

از فرصت‌ها و امکانات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و دانشجویی بهره‌مند شوید و از هم‌فکری با دوستان و استادان خود لذت ببرید. همچنین، در کنار کسب علم، مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود را فراموش نکنید. سال تحصیلی جدید را به شما نودانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد شادباش می‌گویم و امیدوارم در طول این مسیر پربار و ثمر بخش، لحظات خوشی را تجربه کنید.

مسعود میرزائی شهرابی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه