بازدید اعضای باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد از هلدینگ خبرفوری به مناسبت روز خبرنگار

ارسال شده در تاریخ :

روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه 1403، به مناسبت روز خبرنگار، تعدادی از رابطان خبری و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد به همراه دکتر حسین بذرافشان، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی و حوزه ریاست دانشگاه و ابوالفضل عباسی، مدیر فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد از هلدینگ خبرفوری بازدید کردند.

در این بازدید مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بر اهمیت نقش خبرنگار به عنوان یک کنشگر اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: رسالتی که خبرگزاری برای ساختن افکار عمومی دارد، باید به خوبی درک شود. کنشگری و زاویه نگاه خبرنگار می‌تواند به بهبود جامعه کمک کند.

 دکتر بذرافشان با بیان اینکه چالش‌های زیادی در کشور وجود دارد، گفت: موفقیت‌ها زمانی حاصل می‌شوند که تعداد زیادی از مردم در عرصه کنشگری فعال شوند. وقتی دانشجویان درگیر این نوع کارها باشند آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگتر می‌شوند‌.

 وی از خبرنگاران خواست تا مشکلات را به مدیران منعکس کنند و افزود: اگر این اتفاق بیفتد، جامعه پیرامون، فضای بهتری خواهد داشت.

 این بازدید فرصتی برای دانشجویان بود تا با چالش‌ها و فرصت‌های موجود در عرصه خبرنگاری آشنا شوند و به دغدغه‌های خود بپردازند.

لازم به ذکر است که هلدینگ خبرفوری با دارا بودن ۳۰ میلیون مخاطب یکی از مؤثرترین رسانه‌ها در کشور است. این رسانه بالغ بر ۴۰۰ نیرو دارد و میانگین سنی خبرنگاران این مجموعه ۲۴ سال است.

 گفتنی است که در پایان این بازدید از همکاران روابط عمومی و رابطان خبری و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تقدیر شد.

p1

p2

p3

p5

p6

p7

p8

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه