تقدیر از استاد دانشگاه فردوسی مشهد در دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی ایران

ارسال شده در تاریخ :

در مراسم اختتامیه دوازدهین کنفرانس ملی اقتصادکشاورزی ایران، از طرح ها و دستاوردهای برگزیده، همچنین چند تن از اساتید پیشکسوت، تاثیر گذار و ممتاز این شاخه علمی، از جمله دکتر محمد قربانی، استاد گروه آموزشی اقتصاد دانشکده کشاورزی مشهد، به پاس خدمات در خور تحسین آنان در عرصه پژوهش، آموزش و تربیت نسلی دلسوز برای کشورمان تقدیر بعمل آمد.

دوازدهین کنفرانس ملی اقتصادکشاورزی ایران به میزبانی دانشگاه کردستان و با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن اقتصاد کشاورزی ایران، دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دانشگاه شیراز در روزهای ۱۱ و۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

 کنفرانس اقتصادکشاورزی ایران که هر سه سال یک‎بار برگزار می‎شود امسال تحت تاثیر شرایط کرونائی به صورت مجازی و همزمان در چند دانشگاه و از جمله دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

 این رویداد علمی به موضوع تحول در سیاست‎ها و مدیریت کشاورزی ، حول ۶ محور: تحول در سیاست‎ها و برنامه‎های توسعه کشاورزی، اقتصاد تولید و مدیریت کشاورزی، بازاریابی و تجارت کشاورزی، اقتصاد منابع طبیعی و محیط زیست، سیاست‎ها، ساختارها و مدیریت کشاورزی و کرونا و اقتصادکشاورزی پرداخت.

دوازدهمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران   در دانشگاه فردوسی مشهد به همت گروه آموزشی اقتصاد کشاورزی دانشکده کشاورزی این دانشگاه میزبان اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان، دانشجویان، صاحبان حرف، دست اندرکاران، مدیران دستگاههای اجرائی و صاحب نظرانی از مراکز تحقیقاتی بود.

 دبیرخانه این همایش۱۸۵ مقاله را برای ارائه در این هم اندیشی علمی و رویداد تخصصی دریافت نمود.

   مقالات دریافتی این همایش در ۶ محور با مشارکت  صدها تن از محققان اقتصاد کشاورزی کشور در قالب سخنرانی، ارائه شفاهی و پوستر به علاقه مندان حوزه اقتصاد کشاورزی عرضه گردید.

 برگزاری 5 پنل تخصصی در سطح ملی با مشارکت 34 نفر و ۱۲ پنل منطقه ای با مشارکت ۷۳ تن از اساتید برجسته و مدیران ملی که موضوعاتی نظیر تحول در مدیریت کشاورزی ایران: چشم‎اندازها، تهدیدها و فرصت‎ها، مدیریت منابع انسانی تحصیلکرده اقتصاد کشاورزی و عملکرد بخش کشاورزی، ارزیابی نیم‎قرن برنامه‎های سیاستی و توسعه‎ای کشاورزی ایران، تحولات پساکرونای اقتصادکشاورزی و بهره‎برداران کشاورزی، تبیین نقش اقتصادی، اجتماعی و مدیریتی تشکل‎ها و نهادهای مدنی کشاورزی و غیره را مورد کنکاش قرار دادند از دیگر بخشهای این رویداد برجسته علمی بود.

یادبود اساتید درگذشته اقتصاد کشاورزی کشور، از جمله استاد فقید گروه آموزشی اقتصاد دانشکده کشاورزی مشهد، زنده یاد دکتر محمد رضا کهنسال، از بخشهای دیگر مراسم اختتامیه بود.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه