گردهمایی نمایندگان تشکل‌های دانشگاهی شهر مشهد به میزبانی جبهه مقاومت دانشگاهیان در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

روز پنجشنبه 3 آبان‌ماه 1403، گردهمایی نمایندگان تشکل‌های دانشگاهی شهر مشهد به میزبانی جبهه مقاومت دانشگاهیان در سالن شورای دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در ابتدای این نشست امیرحسین دشتی، دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه که اخیراً از منطقه لبنان بازگشته بود تصویری از وضعیت موجود در کشورهای لبنان، سوریه و عراق به حاضران ارائه کرد و دکتر مهدی امینیان نکاتی تبیینی با عنوان "واجب کفایی و عینی در یاری جبهه مقاومت اسلامی" مطرح نمود.

 در ادامه دکتر سیدین، دبیر جبهه مقاومت دانشگاهیان، از همه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان با سلایق مختلف سیاسی، برای حضور و مشارکت و برنامه‌ریزی در این امر مهم و واجب دعوت به‌عمل آورد و برنامه‌های پیشنهادی را برای جمع ارائه کرد.

 همچنین دکتر میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر امامی نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی سخنانی را در حمایت از مظلومان رانده شده لبنانی ارائه و حمایت حداکثری خود را از این مهم بیان کردند.

در پایان این جلسه حاضرین بیانیه‌ای را در حمایت از مظلومان و پناه‌جویان لبنانی امضاء کردند که متن بیانیه در زیر آمده است.

برای مشاهده بیانیه کلیلک کنید

p8

p9

p1

p2

p3

p4

p5

p6

p7

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه