اطلاعیه کلاس‌های آموزشی انگاریوم دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به استحضار می‌رساند انگاریوم، آسمان‌نمای دانشگاه فردوسی مشهد در تابستان امسال نیز مانند سال‌های گذشته دوره‌های نجوم تعاملی ویژه کودک، نوجوان و بزرگسال را برگزار می‌کند.

ثبت‌نام این دوره‌ها هم از طریق سایت انگاریوم به آدرس fum360.com با کد تخفیف اختصاصی fum20edu، ویژه خانواده دانشگاه فردوسی مشهد و هم تماس با شماره تلفن 38800004 امکان‌پذیر است.

توضیحات تکمیلی هر دوره :

-دوره نجوم کودک: شروع از 20 خردادماه 1403

ویژه 7 تا 10 سال، هر ترم 8 جلسه‌، آموزش مفاهیم نجوم متناسب با سن کودک به همراه ساخت دست‌سازه و رصد آسمان. جلسات فعالیت‌محور طراحی و اجرا می‌شوند تا تعمیق و لذت‌بخش بودن آموزش برای کودکان را تضمین کنند. این دوره در 3 ترم برگزار می‌گردد.

 

-هفدهمین مدرسه تابستانی قیفاووس: شروع از 1 مردادماه 1403

ویژه 10 تا 15 سال، این مدرسه در سه سطح برگزار می‌گردد. در این دوره علاوه بر آموزش مفاهیم پایه ستاره‌شناسی، تجربه کار در شرکت‌های فضایی نیز شبیه‌سازی شده داشت.

 

-دوره آشنایی با المپیاد نجوم و اخترفیزیک: شروع از 4 تیرماه 1403

ویژه دانش‌آموزان پایه 8، 9 و 10، در این دوره اساتید برجسته نجوم مشهد و کشور عناوین و مفاهیم لازم برای شرکت در المپیاد نجوم و اخترفیزیک کشوری را به نجوم‌آموزان آموزش می‌دهند. این دوره در 3 ترم برنامه‌ریزی شده است و در طول سال تحصیلی نیز ادامه دارد.

 

-دوره‌ ستاره‌شناسی: بالای 16 سال، مفاهیم بنیادی نجوم و ستاره‌شناسی در این دوره‌ها تدریس می‌شوند و نجوم‌آموزان در انتهای دوره می‌توانند با شرکت در آزمون انجمن نجوم مشهد مدرک نجوم مقدماتی یا پیشرفته را دریافت نمایند. این دوره در 3 ترم طراحی شده و اجرا می‌گردد.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه