پیام تبریک معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

ارسال شده در تاریخ :

دکتر حمید رضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با صدور پیامی ایام الله دهه مبارک فجر را به دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در  این پیام آمده  است:

 جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر استعمار و ظلم بر انسان با انقلاب اسلامی خود، صفحه‏ ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

 12 بهمن ماه سال 1357 روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

اینک وظیفه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت رهبری عالمانه مقام معظم رهبری می باشد، کوشا بوده و تلاش کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل و شهدای گرانقدر، دهه مبارک فجر را به  کارکنان، اساتید و دانشجویان عزیز این دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و همدلی بیشتر، همچنان پرتلاش در عرصه علم، عمل و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.

حمید رضا طاهری

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه