جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه، نیمه اول اسفندماه برگزار می‌شود.

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر کار انتخاب دانشجویان نمونه سال ۹۶ در دو وزارت خانه علوم و بهداشت به پایان رسیده و لیست افراد معرفی‌شده آماده است و در این مراسم ۲۷ نفر به‌عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد ودرنیمه اول اسفند با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری معرفی و تقدیر می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تکمیل سخنان خود  افزود:  ثبت‌نام بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه» که از نیمه دوم مهرماه آغازشده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و درمجموع ۴ هزار و ۶۲۴ نفر ثبت‌نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

دکتر صدیقی در ادامه تصریح کرد: از کل تعداد ثبت‌نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، تعداد ۱۰۶۱ نفر آن‌ها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و تعداد ۵۵۵ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت هستند.

وی افزود: به‌طورکلی تعداد ۹۱ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داوری در مرحله کشوری، تعداد ۲۷ نفر برگزیده می‌شوند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه