پیام تبریک معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

ارسال شده در تاریخ :

دکتر ابوالفضل غفاری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، متن پیام بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

به دانش فزای و به یزدان گرای

که او باد جان تو را رهنمای

با تقدیم سلام خدمت دانش جویان و دانش پژوهان عزیز و گرامیداشت اربعین حسینی

آغاز سال تحصیلی، ‌همیشه همراه با هیجانات مثبت و حس نو شدن و تمایل به پیشرفت و زندگی است. امید، همبستگی، نشاط، پویایی و تلاش از آثار و برکات عقل و آمیخته به تأیید الهی است؛ بالعکس، نومیدی، تفرقه، کسالت و عدم تلاش و تحرک، از آثار جهل است و منشأ غیرخدایی دارد. امید است که در این سال جدید تحصیلی، به یاری خدا و با انگیزه هرچه بیشتر، با همبستگی و انرژی و تلاش افزون تر، با راهنمایی استادان فرهیخته و صبور خود، در مسیر تعالی و اوج گرفتن به سوی قله های توانایی، معنویت و پیشرفت قدم بردارید.

اینجانب چنانکه روزی در دوران دانشجویی خود برای حفظ این مرز، سنگر دفاع مقدس را بر سنگر دانشگاه ترجیح دادم، اکنون نیز در مسئولیت خطیر معاونت فرهنگی-اجتماعی و دانشجویی، وظیفه و تکلیف می دانم که زمینه های سلامتی، رفاه و رشد دانشجویان عزیز را در سال تحصیلی پیش رو،‌ با کمک همکاران زحمتکش خود در حد توان فراهم آورم و امید است که با یاری خداوند و همراهی شما عزیزان بتوانیم با تعامل مناسب و دریافت پیشنهادات اجرایی شما به آدرس رایانامه شخصی اینجانب، بر مشکلات کلی و جزئی غلبه و سالی پررونق را تجربه کنیم.

آغاز می کنیم و پاس می داریم علم و دانش را؛ پاس می داریم اخلاق و معنویت را؛ پاس می داریم قانون و انضباط را؛ پاس می داریم دین و فرهنگ را؛ پاس می داریم وطن و استقلال وطن را.

چو ایران مباشد تن من مباد

بدین بوم و بر، زنده یک تن مباد

اگر سر به سر، تن به کشتن دهیم

از آن به، که کشور به دشمن دهیم

سربلندی و قدرتمندی و شکوفایی شما عزیزان آرزوی ماست.

 

ابوالفضل غفاری

معاون فرهنگی اجتماعی ودانشجویی دانشگاه

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه