افتتاح پروژه های ورزشی، مشاوره و توانمند سازی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با حضور معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، در جهت بهبود سطح سلامت جسمانی و روانی دانشجویان و رشد و توسعه سرانه فضاهای ورزشی دانشگاه، ساختمان کلینیک توانمند سازی شناختی مرکز مشاوره و توانمند سازی دانشجویان، فاز دوم مجموعه و مانژ سوارکاری، زمین چمن مصنوعی و ساختمان جدید اداره تغذیه دانشجویان در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر ضابط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، معاونان و مدیران سازمان امور دانشجویان، دکتر طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و مدیران این حوزه افتتاح گردید.

روز پنجشنبه 14 بهمن ماه 1400 دکتر داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان پس از افتتاح این بخش ها به همراه دکتر ضابط، معاونان و مدیران سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی، دکتر حمید رضا طاهری و مدیران حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، از بخش های مختلف حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه بازدید کرد.

دکتر داداش پور ابتدا با حضور در مزارشهدای گمنام پردیس دانشگاه فردوسی مشهد با قرائت فاتحه؛ به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد و در ادامه با حضور در محل ساختمان مرکز مشاوره و توانمند سازی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد ساختمان کلینیک توانمند سازی شناختی این مرکز را افتتاح نمود.

کلینیک توانمندسازی شناختی مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد جهت ارتقای سلامت دانشجویان و با استفاده از تکنولوژی های نوین و ارزیابی و درمان دانشجویان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاز دوم مجموعه و مانژ سوارکاری پردیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. دکتر دادش پور در هنگام افتتاح این پروژه اظهار نمود: دانشگاه فردوسی مشهد اولین دانشگاه در کشور است که مجموعه سوارکاری و مانژ سوارکاری تجهیز شده در اختیار دارد و با توجه به اینکه ورزش سوارکاری در اسلام توصیه شده است از تلاش دانشگاه فردوسی مشهد در ساخت و تجهیز این مجموعه تقدیر کرد.

دکتر داداش پور به همراه معاونان و مدیران سازمان امور دانشجویان و دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه حضور خود در دانشگاه فردوسی مشهد از ارتقای آشپرخانه فجر دانشگاه و نصب تجهیزات بروز و صنعتی پخت غذا در این آشپزخانه، خوابگاه های فجر و پردیس که برای حضور دانشجویان تجهیز و بازسازی شده است همچنین سالن ورزشی امام رضا (ع) بازدید نمود و از نزدیک در جریان پیشرفت ها و مسائل بخش های این واحدها قرار گرفت.

لازم به ذکر است رئیس سازمان امور دانشجویان به همراه معاونان و مدیران این سازمان و دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان پیش ازبازدید از بخش های حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در نشستی با حضور هیات رئیسه دانشگاه درخصوص مسائل مختلف آموزش عالی ازجمله خوابگاه‌های دانشجویی و امکانات رفاهی دانشجویان بحث و تبادل نظر کردند.

eft14000

eft14002

eft14003

eft14004

eft14005

eft14006

eft14007

eft14008

eft14009

eft140010

eft140011

eft140012

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه