پیام رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حمایت از عملیات پیروزمندانه وعده صادق ۲

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد طی پیامی، ضمن قدردانی از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود را از عملیات پیروزمندانه وعده صادق ۲ اعلام کرد.

متن پیام دکتر میرزائی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

پس از ادامه یافتن جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه غزه و لبنان و به‌ شهادت ر‌ساندن رهبران جبهه مقاومت، سرانجام پس از خویشتنداری طولانی‌مدت، موعد عمل به وعده‌ی خونخواهی شهدای مقاومت فرا رسید و بار دیگر، صدق گفتار سران جمهوری اسلامی ایران بر همگان اثبات شد.

 موشک‌باران شب گذشته سرزمین‌های اشغالی در عملیات پیروزمندانه‌ی "وعده صادق ۲" که بر اساس حقوق مشروع در پاسخ قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی انجام شد، دل تمامی مسلمین و آزادگان عالم به‌خصوص مردم فلسطین و لبنان را شاد و چهره‌ی تمامی مستکبرین جهان را در هم فرو برد و بار دیگر علم و فناوری پیشرفته جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی را به رخ جهانیان کشید.

بار دیگر جهان نظاره کرد که میتوان از علم و دانش در جهت صلح و یاری مظلومان عالم استفاده کرد و جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول اخلاقی، تعالیم اسلامی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی، تنها اهداف و تأسیسات نظامی و امنیتی رژیم جعلی را هدف حمله موشکی دفاعی خود قرار داد.

جمهوری اسلامی ایران با تمام توان، مسیر حمایت از جبهه مقاومت را تا آزادی قدس ادامه خواهد داد و بی‌شک هر اقدام مذبوحانه رژیم جعلی صهیونیستی و حامیانش را با سیلی محکم و مقتدرانه پاسخ خواهد داد.

اینجانب ضمن قدردانی و دست مریزاد به دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیّت ملی و عملیات "وعده صادق ۲" را اعلام می‌دارم. ما به عنوان نخبگان دانشگاهی می‌بایست با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، ابعاد گوناگون این رویداد عظیم را تبیین کنیم و با استفاده از سلاح علم، رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض حقوق بین‌الملل و حقوق بشر، در عرصه‌ها و بسترهای علمی دنیا تحت فشار قرار دهیم که بی‌شک تأثیر مهمی در جوامع جهانی خواهد داشت.

به امید آزادی قدس شریف

فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ

مسعود میرزائی شهرابی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه