پیام تسلیت رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی و همسر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به مناسبت شهادت ایشان و یاران همراه

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد طی پیامی، شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و یاران همراه ایشان را به حضرت آیت‌الله علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی و دکتر علم الهدی، همسر شهید آیت‌الله رئیسی، تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام دکتر میرزائی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون

حضرت آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی

امام جمعه معزز مشهد و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی

سرکار خانم دکتر علم الهدی 

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر مکرمه رئیس جمهور مغتنم جمهوری اسلامی ایران

با اهدای سلام

در پی عروج شهادت‌گونه رئیس جمهور محترم، خادم الرضا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و یارانش، اندوهی بی‌پایان، ایران اسلامی و به ویژه مشهدالرضا را فراگرفت. بی‌شک تاب‌آوری و شکیبایی بر این ضایعه‌ی دردناک تنها با عنایت ولی نعمت‌مان میسر می‌شود. هر چند فقدان آن عالم برجسته و خدمتگزار ملت شریف ایران، ضایعه‌ای تلخ و جبران‌ناپذیر است ولیکن به گواه وعده خداوند متعال، شهادت بندگان صالح خداوند همچون دوران زندگی‌شان منشأ خیر و برکت بسیار خواهد بود. اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی استان بویژه دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن عرض تسلیت و تبریک محضر شما و بیت معزز، از خداوند متعال برای آن انسان وارسته، علو درجات و هم‌نشینی با امام رئوف و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

مسعود میرزائی شهرابی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه