پیام تبریک رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

ارسال شده در تاریخ :

پیام تبریک حجت الاسلام حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقا»(اسراء/ آیه 81 )
انقلاب اسلامی ایران نشان دهنده حماسه ای شکوهمند و سرافرازی ملتی است که توانست با مدد الهی افق ها را روشن سازد که نمادی از تجلی نور در تاریکی است. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که به روی ملت ایران گشوده شد و «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. دلیل این  ماندگاری حضور همیشگی و پرشور مردم شریف ایران و حمایت از انقلاب اسلامی بوده است. با پیروزی انقلاب اسلامی تحولی شگرف در عرصه‎های مختلفی چون اجتماعی، فرهنگی و موفقیت های علمی و دانشگاهی صورت گرفت. دهه مبارک فجر؛ سربلندی ملت ایران، آرمان‌ها، ارزش‌ها و پیروزی حق بر باطل را یادآوری می کند و فریاد عدالت خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در جهان طنین‏ انداز می کند. در آستانه چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران اسلامی بار دیگر برگی تازه از تاریخ را در انقلاب اسلامی ورق خواهد زد. ملت ولایی و غیور ایران اسلامی با مقاومت و پایداری در ایمان و عمل فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خود را آغاز می کند و موجب احیای دین و معارف الهی می شود.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی(ره) به کشور و ایام الله دهه مبارک فجر را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران به ویژه جامعه دانشگاهیان دانشگاه فردوسی، تبریک و تهنیت عرض نموده و با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندم.

سیدمهدی حسینی مطلق

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فردوسی مشهد

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه