مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور خانواده شهید مصطفوی احمدی‌روشن

ارسال شده در تاریخ :

پدر شهید احمدی روشن در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی:
صف خود را از کسانی که به ملت صدمه می‌زنند جدا کنید

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور خانواده شهید مصطفی احمدی‌روشن چهارشنبه ۱۶ آذرماه 1401 در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم پدر شهید احمدی روشن خطاب به دانشجویان گفت: شما جوانان باید صف خود را از کسانی که به ملت صدمه می‌زنند و جوانان ملت را به شهادت می‌رسانند جدا کنید.
رحیم احمدی‌روشن اضافه کرد: اراده‌ی خداوند این است که ملت ایران به عنوان اسوه و نمونه در جهان معرفی شوند و این ملت از جنگ و فتنه‌ها با سربلندی بیرون آمده‌اند.
او با اشاره به شهادت دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ گفت: برای این دانشجویان که خود را حامی ملت ایران می‌دانستند، وقایع آذرماه آن سال که در مراسمی از دشمن خبیث تقدیر شد قابل پذیرش نبود.
احمدی‌روشن افزود: اسم شهیدان شریعت رضوی، قندچی و بزرگ‌نیا، که خود را تقدیم آزادی مردم ایران کردند باید با آب طلا نوشته و به آنان ادای احترام کرد.
او با بیان اینکه دانشجوی شهید واقعی کسی است که خود را فدای ملت ایران می‌کند گفت: با توجه به وقایع اخیر باید نسبت به این موضوع که دارد جای جلاد و شهید واقعی عوض می‌شود آگاه بود.
وی افزود: عده‌ای خود را دانشجوی اسوه معرفی می‌کنند اما محال است کسانی که در این میدان به نام انقلاب دست به اغتشاش می‌زنند و جوانان بی گناه را می‌کشند پیروز شوند.  
پدرشهید احمدی روشن تاکید کرد: آینده روی شما سرمایه‌گذاری کرده و مردم امید‌شان به شماست.  
گفتنی است در این مراسم دکتر احد ضابط سرپرست دانشگاه  و دکتر سید محسن اصغری نکاح مدیر فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد و جمع کثییری از دانشجویان حضور داشتند.

photo_2022-12-08_23-53-37

خبر از زکیه سلیمی

عکس از عارفه عبدالقادری

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه