مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه با حضور رئیس مرکز حراست وزارت علوم

ارسال شده در تاریخ :

روز سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 مراسم تکریم و معارف مدیر حراست دانشگاه فردوسی مشهد با حضور علی اکبر فامیل کریمی مشاور وزیر رئیس مرکز حراست وزارت علوم تحقیقات و فناوری و هیات رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر ضابط با اشاره به مدت مدید تصدی مرتضی ایمن شهیدی مدیر سابق حراست دانشگاه از خدمات ایشان به دانشگاه تقدیر به عمل آورد. همچنین وی از مهدی قاسم زاده مدیر جدید حراست دانشگاه خواست تا از نیروهای جوان و خوش فکر دانشگاه در حوزه حراست استفاده نمایند و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

رئیس مرکز حراست وزارت عتف نیز در ادامه جلسه طی سخنانی از خدمات مرتضی ایمن شهیدی تقدیر نمود. وی در سخنان خود خدمت و صیانت ناشناس و گمنام برای نظام را به گونه ای ایثار دانست. وی عرصه حراست را حوزه حساسیتها دانسته و تجربه ارزشمند مدیر حراست می بایست به نسل جوان انتقال یابد.

حجت الاسلام ایمانی مقدم رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم با بیان حدیثی از امام صادق علیه السلام مالک همه مسئولیت ها را خداوند متعال بیان نمود.

در پایان مراسم طی اهدای لوحی از زحمات مرتضی ایمن شهیدی مدیر سابق حراست دانشگاه تقدیر به آمد و نیز حکم سرپرست حراست مهدی قاسم زاده توسط رئیس مرکز حراست وزارت علوم ابلاغ گردید.

 herasat2

 

herasat4

 

herasa1

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه