مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، مدیر پارک علم و فناوری مشهد، تعدادی از مسوولان استان و پژوهشگران برتر استانی عصر چهارشنبه 23 آذرماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، در این مراسم استاندار خراسان رضوی با اشاره به چالش‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه گفت: دشمن بنا دارد واقعیت‌ها را معکوس جلوه کند اما راه انقلاب افتخارآفرین است و بنا داریم به جامعه‌ای با تمدن دینی دسترسی پیدا کنیم.
یعقوب‌علی نظری افزود: جامعه‌ای رشد می‌کند که اهداف بلندی داشته باشد و علاوه بر آن باید توانایی‌ها را نیز تقویت کرد.
او تاکید کرد: هیچ موضوعی نیست که تکلیفش در استان روشن نباشد مثلا برای ساخت مسکن، مردم را دخیل می‌کنیم تا با سرعت بیشتری کار انجام شود و دوستی، سرعت‌عمل و عطوفت نیاز این روزها است.
در این مراسم سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد ضمن خوشامدگویی به مدعوین، حضور دانشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش را اقدامی ارزنده عنوان کرد.
دکتر احد ضابط افزود: امسال نمایشگاه پژوهش مانند سال‌های قبل نبود اما استقبال خوبی صورت گرفت که جای امید دارد و امیدواریم سال بعد خروجی‌های خوبی از پژوهش‌ها داشته باشیم.
در ادامه این مراسم دکتر رضا لطفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد نیز گزارشی از جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه ها، پارک ها و موسسات پژوهش و فناوری استان ارائه کرد.
همچنین رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان خراسان گزارشی از عملکرد این نمایشگاه ارائه کرد.
دکتر مسعود میرزایی گفت: طی برگزاری این نمایشگاه ۹۱ تعهدنامه به امضا رسید و ۶۶ کارگاه آموزشی و  ۳۰ نشست تخصصی برگزار شد.
در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر استانی، فناوران تاثیرگذار برتر، واحدهای فناور برتر، شرکت‌های دانش بنیان نوپای برتر، و برخی دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه پژوهش و فناوری تجلیل شد.

 

اسامی برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری استان

برای مشاهده عکس های مراسم کلیک کنید

خبر از زکیه سلیمی

عکس از سیده عارفه عبدالقادری

IMG_0907

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه