مراسم اختتامیه رویداد خانوادگی فرهنگی پرنیان و پوریای فردوسی

ارسال شده در تاریخ :

روز پنج شنبه 26 مرداد ماه 1402 مراسم اختتامیه رویداد خانوادگی فرهنگی پرنیان و پوریای فردوسی  با حضور همکاران دانشگاهی و فرزندان آنان در تالار رودکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.  درآیین پایانی این رویداد که با حضور دکتر احد ضابط رئیس دانشگاه، دکتر غفاری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی و دیگر مدیران ، همکاران و فعالان طرح برگزار شد، دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن سخنانی با اشاره به سوره مبارکه لقمان، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و صبر را از تعلیمات تربیتی این سوره برشمرد و با اشاره به اهمیت تاب آوری و تحمل در تربیت نسل جدید، آن را از جنبه های فلسفی و روانشناسی بسیار راهگشا ارزیابی کرد. وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به موفقیت این دوره و علاقمندی کودکان و همکاران دانشگاهی، برگزاری این دوره در سالهای آتی نیز تداوم یابد.

این رویداد فرهنگی، آموزشی، تربیتی که از طرف دفتر فعالیتهای فرهنگی خانواده محور دانشگاه در مدیریت فرهنگی و با همفکری جمعی از کارکنان و اساتید طراحی شد، در مدت  8 هفته با مشارکت 159 تن از فرزندان دانشگاهیان و با حضور چندین مربی تربیتی و با برگزاری 16 اردوی مفرح خارج دانشگاه و آموزشهای تجوید قرآن، سواد مالی، اوریگامی، کاردستی خلاق و مهارت های متنوع فردی و جمعی دیگر در سه رده سنی برای دختران و پسران 3 تا 18 سال برگزار گردید. از بخشهای دیگر این مراسم، برگزاری مسابقات، نمایش عروسکی، اجرای سرود دختران و پسران و اجرای تئاتر پسران بود.

در مراسم اختتامیه این مراسم به کلیه شرکت کنندگان اهدایا و جوایزی اهدا گردید و از  مربیان ومجریان این طرح با اعطای تقدیرنامه تقدیر گردید.. یادآور می به کار خود پایان داد. دانشگاه فردوسی مشهد ،شایسته میداند به یکایک این میهمانان عالیقدر و نورچشمی، که حتما هر کدام مروارید خانواده گرم و صمیمی خود و دانشگاه هستند، خوش آمد  گفته و مقدمشان را گرامی دارد.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

6

 

7

 

8

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه