دورهمی به یاد ماندنی یاوران علمی دانشگاه فردوسی مشهد با مشارکت بیش از ۹۰ درصد کارمندان دانشگاه

ارسال شده در تاریخ :

دورهمی یاوران علمی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور رئیس دانشگاه، معاونان، مدیران و کارمندان دانشگاه فردوسی مشهد شامگاه سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین المللی شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن تشکر از هیئت رئیسه و تمامی کارکنان این مجموعه گفت: این دانشگاه در دنیا بسیار معتبر است و افتخارات زیادی کسب کرده که قابل توجه می‌باشد.

دکتر مسعود میرزائی شهرابی افزود: دانشگاه یک طرح وارداتی به کشور است که باید با توجه به اقتضائات و فرهنگ‌مان هماهنگ شود.

وی ادامه داد: در دوره جدید مدیریت دانشگاه، سن هیئت رئیسه ۲۰ سال کاهش پیدا کرد و از خبرگان امر آموزش و پژوهش استفاده کردیم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه مهم‌ترین عامل در یک سازمان، نیروی انسانی است اظهار کرد: از نظر من یاوران علمی در دانشگاه نقش تعیین‌کننده‌ای دارند اما فصل مشترکی بین یاوران علمی و هیئت علمی نبوده و ما تلاش کردیم با اعطای تسهیلات و همکاری بیشتر با یاوران علمی سرمایه اجتماعی و نشاط برای جامعه به ارمغان آوریم.

وی اضافه کرد: ما کلیشه‌ها را در حوزه آموزشی، پژوهشی، ارتباط با صنعت، پارک علم و فناوری و نیروی انسانی پس می‌زنیم و معتقدیم تا عدالت در یک سازمان انجام نشود، نمی‌شود کارهای مهم و تراز بالا انجام داد.

وی در پایان از افتتاح قریب‌الوقوع خوابگاه متأهلی خبر داد و گفت: کمتر از ۲ ماه دیگر تحویل اولین نمونه واحد خوابگاه متأهلی پردیس زندگی انجام می‌شود که می‌تواند به کیفیت آموزش عالی کمک کند.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد به بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه منابع انسانی و تسهیلات به دانشگاهیان پرداخت.

دکتر حسین باغگلی گفت: در این مدت تلاش برای پرداخت به موقع حقوق، پرداخت مزایای جانبی، بهینه‌سازی امکانات مرکز رفاهی بهشهر، تلاش برای همسطح‌سازی خدمات به همکاران هیئت علمی و غیرعلمی صورت گرفت.

وی همچنین افزود: اختصاص شیفت مخصوص استخر برای کارکنان، استفاده همکاران شرکتی از مزایای جانبی، توسعه بیمه تکمیلی به کلیه همکاران شرکتی، تسریع در اقدامات اداری استخدامی ایثارگران و تحول در سیاست توسعه پست‌های مدیریتی دو ستاره از دیگر اقدامات بوده است.

دکتر باغگلی به طرح‌های در دست اقدام دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: پیگیری اجرایی‌سازی آئین‌نامه استخدامی جدید، طراحی و اجرای کارت ویژه رفاهی برای همکاران، تحول در شیوه اجرای آموزش‌های ضمن خدمت و اجرای نظام پاداش مبتنی بر عملکرد مؤثر در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: اصلاح و بهبود انتخاب کارمند نمونه، توسعه برنامه‌های فرهنگی تفریحی خانوادگی، اصلاح نظام پیشنهادات با هدف اثربخشی بیشتر، اصلاح و بهبود ساختار منابع انسانی و طراحی و اجرای گروه مشاوران ریاست دانشگاه با هدف توسعه مشارکت و همکاری در پیگیری اهداف و مأموریت‌های دانشگاه از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

در این مراسم از مهدی صالحی مقدم، مهوش مرتضائی مقدم و زهرا مقیمی به عنوان همکاران پیشکسوت و همچنین همکارانی که در سال ۱۴۰۲ بازنشسته شدند تقدیر شد.

همچنین همکارانی که سال 1402 و نیمه اول سال 1403 ازدواج کردند، صاحب فرزند شدند و کارمندان نمونه و شایسته تقدیر که جزو ۳ درصد بالاترین ارزیابی عملکرد بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

شایان ذکر است این مراسم با برنامه‌های شاد و مفرح با اجرای رضا رشید‌پور، اجرای موسیقی سالار عقیلی، حضور گروه نمایشی عروسکی برای کودکان و اجرای برنامه حرکات نمایشی ورزشی همراه بود و بیش از 90 درصد کارمندان دانشگاه در این مراسم حضور پیدا کردند.

 

اسامی همکارانی که در سال 1402 و نیمه اول سال 1403 ازدواج کردند

اسامی کارکنان شایسته تقدیر

همکارانی که در سال 1402 و نیمه اول سال 1403 صاحب فرزند شدند

همکارانی که در سال 1402 و نیمه اول سال 1403 وابسته‌ای را از دست دادند

همکارانی که در سال 1402 نمونه (ردیف سبز رنگ) و منتخب شدند

 

برای مشاهده تصاویر مراسم کلیک کنید

تصاویر در حال بروزرسانی است...

p1

p2

p3

p4

p5.JPG

p6.JPG

p7

p8

p9

p10

p11.JPG

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه