جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :


جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان عصر چهارشنبه ۲۶ بهمن در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه فردوسی مشهد،  در این مراسم دکتر ضابط رییس دانشگاه فردوسی گفت: در تلاشیم که فضاهای ورزشی دانشگاه توسعه پیدا کنند تا بتوانیم در سطح بین‌الملل نیز برنامه‌های ورزشی برگزار کنیم.
وی افزود: یک طرح به منظور ایجاد مجموعه ورزشی و فرهنگی برای بهره‌مندی جامعه دانشگاهی استان در دستور کار است که در حال بررسی آن هستیم.
در این نشست معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویان با اشاره به برنامه‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: ۴ برنامه در دستور کار است و هدف ما از این برنامه‌ها ایجاد تحول در حوزه ورزش دانشگاهی است.
دکتر داداش‌پور تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل شرکت در مسابقات یونیورسیاد چین در مردادماه سال ۱۴۰۲، برگزاری المپیاد ملی دانشجویان کشور با حضور تمامی دانشگاه‌ها، برگزاری لیگ برتر دانشگاهی و همچنین برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است.
او اضافه کرد: درخواست اجرای بازی‌های کشورهای اسلامی به هیات دولت ارسال شده و به محض تصویب اجرا خواهد شد.
لازم به ذکر است که در این مراسم دکتر بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، دکتر خواجوی دبیر کل فدراسیون، دکتر خادملو رئیس هیات، کلیه اعضای فدراسیون و همچنین دکتر غفاری معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی حضور داشتند.
 
در این مراسم هم‌چنین گزارشی از اماکن و امکانات ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد توسط دکتر خادملو مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه ارائه شد.

خبر از زکیه سلیمی

عکس از محمد عبدی زاده

IMG_6119.JPG

 

IMG_6091.JPG

 

IMG_6112.JPG

 

IMG_6141.JPG

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه