تقدیر رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان خراسان رضوی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش های دانشگاهی خراسان رضوی، با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته هیأت ورزش های دانشگاهی استان خراسان رضوی در حوزه ورزش دانشجویی و انتخاب و معرفی این هیأت به عنوان یکی از هیأت های برتر کشوری در سال ۱۴۰۱، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از دکتر خادملو رئیس هیأت ورزش های دانشگاهی استان خراسان رضوی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد طی نامه‌ای تقدیر نمود.

متن تقدیرنامه به شرح زیر می باشد؛

مدیریت کارآمد غالبا بر نظام کنترل و بهبود کیفیت تکیه دارد. کنترل و نظارت بر عملکرد برنامه‌ها و فعالیت‌های هیأت ورزش های دانشگاهی استان‌ها مهمترین عامل کیفیت و ارتقای نظام بهره‌وری در ورزش دانشجویی کشور می باشد. با توجه به ارزیابی‌های بعمل آمده، عملکرد هیأت ورزش های دانشگاهی آن استان بعنوان یکی از استان های برتر کشور ارزیابی گردیده است، لذا بدینوسیله از زحمات و تلاش های مؤثر جنابعالی که مهمترین عامل در حیات، بالندگی و رشد و توسعه ورزش دانشجویی است تشکر و قدردانی نموده و از خداوند سبحان توفیق روز افزون شما را در تحقق اهداف کلان برنامه تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه‌ها مسئلت می‌نمایم.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه