بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص شهادت سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی

ارسال شده در تاریخ :

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص شهادت سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
 در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

 پرواز سبکبالی دیگر از مجاهدان مخلص سپاه قدس و مدافع حرم ، نشان داد، هنوز هستند خدومانی بی  منت و جهادگرانی ولایی و به دور از مطامع دنیایی  که ادامه دهنده راه حاج قاسمها و فخری زاده ها و حججی ها باشند.
 استکبار جهانی در اوج درماندگی خود، دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و راست قامتی از جبهه مقاومت  که خواب از چشمانشان ربوده بود را به شهادت رساند.  اما آنچه که مسلم است این شهادتها نویدی به پایان زندگی نکبت بار ظالمان عالم مخصوصا رژیم صهیونسیتی است.
کانون بسیج اساتید دانشگاه ،شهادت مظلومانه
شهید حسن  صیاد خدایی را به محضر امام زمان ارواحنافداه و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و خانواده محترم این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض میکند.
و اعلام می دارد که راه این شهیدان که سراسر زندگیشان اخلاص و فداکاری و ولایت پذیری است ادامه خواهد داشت و هرگز نخواهیم گذاشت این نظام و انقلاب که ثمره خون هزاران شهید در راه قرآن و اسلام بوده است کوچکترین لطمه ای بخورد. و انشالله شاهد نابودی استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و ایادی پلیدش در عالم باشیم.
والسلام علی من اتبع الهدی
کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه