برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه سرمایش سرای دانشجویی پردیس یک دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

عصر روز شنبه ۲۳ تیرماه 1403، آیین بهره‌برداری از پروژه سرمایش سرای دانشجویی پردیس یک، به همت خیر نیک‌اندیش، حاج محسن گلرو و همکاری مدیریت رفاه و سلامت دانشگاه و با حضور دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر محمد علی وطن‌دوست، معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی، دکتر حسین بذرافشان، مدیر همکاری‌های بین‌المللی و حوزه ریاست، دکتر ساداتی، مدیر رفاه و سلامت دانشجویان و جمعی از کارشناسان و دانشجویان دانشگاه در مقابل ساختمان پردیس یک برگزار شد.

دکتر میرزائی ضمن تسلیت ایام عزاداری گفت: از آذر ۱۴۰۲ همراه با تیمی جوان، به دنبال عملیاتی کردن اهداف انقلابی هستیم. در این زمینه نتایج خوبی از جمله تبدیل نقاط ضعف به قوت، ارتباط با دستگاه‌های استانی و انعقاد قراردادهایی با بنیه مالی قوی، تأسیس رشته‌ها و پژوهشکده‌های جدید با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و فرهنگی، کلنگ‌زنی پردیس زندگی و رفع نیازهای فوری خوابگاه‌ها را کسب کردیم.

رئیس دانشگاه همچنین از حاج محسن گلرو و حاج امیر هاشمیان برای رفع مشکل سرمایش خوابگاه تشکر و قدردانی کرد و افزود: تا روزی که تیم ما در دانشگاه باشد در راه رسیدن به اهداف خود حرکت می‌کنیم.

در ادامه حاج محسن گلرو، فرزند شهید عباس گلرو ضمن خرسندی از حضور در بین دانشجویان گفت: خدمت به خانواده و خدمت به هم‌نوعان در جامعه بسیار بااهمیت است و بالاترین عبادت نزد خداوند می‌باشد. خدمت به دیگران در راه رضای خدا می‌تواند مهر انسان را به دل همه بنشاند و به رزق و روزی توسعه دهد.

در پایان این مراسم دکتر مسعود میرزائی شهرابی از حاج محسن گلرو برای تجهیز پردیس یک به سیستم سرمایشی با اهدای نشان دانشگاه به رسم یادبود، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

همچنین با حضور حاج محسن گلرو، از لوح یادبود مزین به نام وی رونمایی شد و از چندین اتاق دانشجویی نیز بازدید به عمل آمد.

p1

p2

p3

p4

p5

p6

p7

p8

p9

p10

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه