امضاء تفاهم نامه میان دانشگاه فردوسی مشهد و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم

ارسال شده در تاریخ :

روز چهارشنبه 8 تیرماه 1401 با حضور دکتر داداش‌پور و دکتر ضابط؛ تفاهم‌نامه برگزاری طرح ملی ضیافت ایثار و آیین دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌الملل امضاء شد
رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تفاهم‌نامه برگزاری طرح ملی ضیافت ایثار و آیین دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌الملل را امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، آیین امضاء تفاهم‌نامه برگزاری اولین دوره طرح ملی ضیافت ایثار« دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر» و برگزاری آیین دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌الملل با حضور دکتر هاشم دادش‌پورمعاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، احد ضابط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر محمد جواد سلمان‌پور معاون بورس و اموردانشجویان بین الملل، دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل، دکتر سید فردین تقی‌زاده مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر، دکتر جعفر رزاقی مدیر کل امور دانشجویان بین الملل در محل این سازمان برگزار شد.

دکتر داداش‌پور در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تابستان امسال دو رویداد در مشهد مقدس برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها برگزاری آیین دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌الملل است.
رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد:  دانشجویان بین‌المللی زیادی در کشور تحصیل می کنند. این دانشجویان عموما دانشجویانی هستند که از کشورهای همسایه وارد دانشگاه‌های ما شده‌اند.

معاون وزیر علوم اظهار کرد: از ابتدای کار ما تلاش داشتیم تا برنامه های مختلفی را برای  دانشجویان بین‌الملل برنامه  داشته باشیم. برگزاری آیین دانش آموختگی این دانشجویان در مشهد مقدس یکی از این برنامه هاست که در دو هفته آینده در کنار مضجع شریف حضرت امام رضا علیه السلام برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود مربوط به طرح ضیافت ایثار « دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر» است.

همچنین در این جلسه دکتر ضابط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با تشکر از رییس سازمان امور دانشجویان در حسن اعتماد و انتخاب این دانشگاه به منظور برگزاری برنامه ضیاف ایثار که اختصاص به فرزندان شاهد و ایثارگر دارد، اظهار کرد: امنیت و آرامش و رشد و توسعه و پیشرفت در کشور و فضای حاکم در دانشگاه‌ها برای تولید علم و شکوفایی علمی، مدیون خون شهدا و ایثارگری همه رزمندگان است و هر خدمتی به فرزندان این عزیزان مایه مباهات و خرسندی و رحمت است.

در ادامه این مراسم تفاهم‌نامه برگزاری اولین دوره طرح ملی ضیافت ایثار « دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر» و برگزاری آیین دانش‌آموختگی  دانشجویان بین‌الملل به امضاء رسید.

 

sazamandanesh

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه