اجتماع پنج هزار نفری دانشجویان بسیجی در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزار روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد روز چهارشنبه 2 آذر 1401  به مناسبت هفته بسیج جمع زیادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان در دانشگاه فردوسی مشهد گرد آمدند. در این گردهمایی حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حضور یافته و به سخنرانی پرداخت.

وی در خصوص حوادث اخیر اظهار داشت: دعوای امروز جمهوری اسلامی دعوای کف خیابان با یک عده جوان فریب‌خورده نیست، بلکه دعوا با تمام نظام سلطه است.  وی افزود این امتحانی که جامعه ما امروز در آن قرار گرفته پیچیده‌ است، چون جنگ شناختی است و تمام امکانات تغییر باور و تغییر شناخت در عالم در خدمت دشمن است تا ضربه بزند.

حجت الاسلام رستمی گفت مدعی تمدنی هستیم که بناست دنیا را اداره کند و باید آماده سربازی در رکاب امام عصر(عج) باشیم. جامعه‌ای که امتحانات را با سربلندی سپری کرده باشد، آمادگی و صلاحیت سربازی دوران ظهور را دارد.

وی با بیان اینکه در عرصه میدان، جمهوری اسلامی در اوج قدرت خودش قرار دارد، افزود: مانور اراذل و اوباش در خیابان ها اصلاً اهمیتی ندارد و جمع کردن آنها برای جمهوری اسلامی کاری ندارد. معترضین جدا و خیلی از آنها تحت تاثیر فرهنگ و شبیخون دشمن هستند و باید آگاه شوند.

رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: سربازان انقلاب اسلامی در تمام دنیا سربلند هستند و آمریکا به هر جا ورود کرده، ذلیل شده است. به عنوان مثال آمریکایی‌ها در افغانستان در مقابل طالبان بعد از ۲۰ سال جنگ، ادوات جنگی را رها و فرار کردند. این آمریکای واقعی است که اکنون به لرزه درآمده چراکه بدون اجازه جهموری اسلامی جرات تحرک در منطقه‌ را ندارد. فتنه‌های امروز در کشور آخرین نفس‌های نظام سلطه در مقابل انقلاب اسلامی است.

 وی خطاب به دانشجویان بسیجی تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های شما افزایش تعداد بسیجیان است چراکه تمام کسانی که در حملات شناختی دشمن آسیب دیدند، ذهن آن‌ها دچار اغتشاش شده و گاهی تشخیص برای آن‌ها سخت می‌شود. بسیج باید دست همه را بگیرد. علت ناراحتی ما فریب‌خوردگی بچه‌های ماست.

در این اجتماع دکتر احد ضابط سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد، حجت الاسلام حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، حجت الاسلام پژمان فر و حجت الاسلام بحرینی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

 photo_2022-11-23_14-21-35

 

photo_2022-11-23_14-21-33

 

170025631

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه