پیام تبریک رئیس دانشگاه در پی درخشش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد طی پیامی، درخشش دانشجویان دانشگاه در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را تبریک گفت.

بِسمِ ­اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

ز نیرو بود مرد را راستی           ز سستی کژی زاید و کاستی

کسب عنوان نایب قهرمانی کاروان ورزشی دختران و عنوان سومی کاروان ورزشی پسران دانشگاه فردوسی مشهد در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و به اهتزاز در آوردن پرچم دانشگاه فردوسی مشهد در این رقابت‌ها، اقتدار و افتخار دیگری را برای تاریخ ورزش دانشگاه رقم زد.
این پیروزی‌ ارزشمند و مانا نشان دهنده استعداد و توان بالای جوانان ما برای درخشش در آوردگاه‌های ورزشی، علمی و فرهنگی است.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت‌ ارزنده و غرورآفرین که در راستای نیل به اهداف عالیه دانشگاه برای تحقق دانشگاه تمدن­‌ساز و نسل چهارم می‌باشد، از تلاش‌ها و فعالیت‌های دانشجویان ورزشکار عزیز و بااراده، کادر فنی و مربیان دلسوز، سرپرستان و کلیه دست اندرکاران که زمینه‌ساز کسب این موفقیت بودند، قدردانی می‌نمایم.
امیدوارم دانشجویان خوش آتیه این دانشگاه با توکل به خداوند متعال، در کنار ارتقاء و پرورش ظرفیت‌های علمی و استعدادهای فرهنگی و هنری، آینده سازانی باشند که سربلندی و بالندگی هر چه بیشتر میهن اسلامی‌مان را فراهم آورند و در مسیر فتح سکوهای پرافتخار و غرورآمیز گام‌های مؤثرتری بردارند.

مسعود میرزائی شهرابی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه