پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز خبرنگار

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد طی پیامی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبر به ویژه به تمامی اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد که در این عرصه فعالیت می‌کنند، تبریک گفت.

متن پیام دکتر میرزائی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

روز خبرنگار، فرصتی مغتنم برای گرامیداشت و قدردانی از زحمات خالصانه و شبانه‌روزی اصحاب رسانه و تلاشگران عرصه خبر است. در روزگاری که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تمام توان، در میدان رسانه و خبر به تحریف حقایق و مسموم سازی ذهن مردم می پردازند، وظیفه خبرنگاران برای روشنگری و آگاهی بخشی در میدان جهاد تبیین، بسیار خطیر و مهم است.

امروز یکی از آزمون‌های مهم خبرنگاران در سراسر عالم، مبارزه با سکوت رسانه‌ای غرب در روایت حقیقت و مظلومیت مردم غزه است که می‌بایست خبرنگاران به تبعیت از شخصیت والای حضرت زینب کبری(س)، الگوی تمام عیار عرصه تبیین و آگاهی بخشی، با تمام توان و هنرمندانه، مردم دنیا را از جنایت‌ها و ظلم‌های رژیم غاصب صهیونیستی، آگاه کنند.

اینجانب با گرامیداشت این مناسبت، از همه مجاهدان عرصه جهاد تبیین و اصحاب رسانه و خبر به ویژه به تمامی اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد که در این عرصه فعالیت می‌کنند، قدردانی نموده و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما عزیزان، امیدوارم در این مسیر، همچون شهدای خبرنگار، تا پای جان، برای روایت حقیقت، تلاشی روزافزون داشته باشید.

مسعود میرزائی شهرابی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه