نشست و بازدید استاندار خراسان رضوی از دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

روز یکشنبه 18 تیرماه  1402 یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به همراه مهندس چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران استانداری خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد حضور یافته و با رئیس و هیات رئیسه دانشگاه دیدار کردند.

دراین دیدار که با محوریت مباحث اقتصادی و اقتصاد دانش بنیان صورت گرفت ابتدا دکتر رضا لطفی معاون پژوهشی دانشگاه به بیان ظرفیت ها و نوآوری های دانشگاه در عرصه های فناوری و نوآوری پرداخت. همچنین در ادامه سخنان خود گزارشی از عملکرد شرکت های دانش بنیان دانشگاه فردوسی مشهد ارائه داد.

پس از آن مهندس چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی استان ضمن اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فناوری دانشگاه فردوسی  مشهد از دانشگاه خواست که در حوزه های صنعت و اشتغال استان از ظرفیت های خود استفاده نماید.

در ادامه جلسه استاندار خراسان رضوی در سخنانی اظهار داشت: ما دانشگاه را از مجرای مدیریت علمی می بینیم. تمامی مباحث از جمله فرهنگی، اقتصادی ،  سیاسی و غیره در فضای دانشگاهی و علمی باید حل شود. وی افزود سالم نگه داشتن فضای های علمی بسیار مهم است و نباید اجازه داد فضاهای دیگر در این فضای علمی اخلال ایجاد نمایند.

نظری در ادامه گفت حل مسائل استان با ظرفیت های استان امکان پذیر است و این مسئله نیازمند ارتباط بین بخشی است. وی در پایان حمایت هدفمند خود را از اقدامات فناورانه و نوآورانه اعلام نمود.

در ادامه این دیدار استاندار خراسان رضوی و هیات همراه به همراه هیات رئیس دانشگاه از  پژوهشکده هوا خورشید، آزمایشگاه رباتیک و مراکز رشد علم و فناوری دانشگاه  بازدید به عمل آوردند.

 

IMG_1272.JPG

 

os1

 

photo_2023-07-09_11-38-56

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه