برگزیده شدن رئیس پارک علم و فناوری خراسان به عنوان مدیر برتر دستگاه‌های دولتی استان

ارسال شده در تاریخ :

هم‌زمان با آئین افتتاحیه نخستین جشنواره اقتصاد مقاومتی، صنعت و مقاومت، دکتر علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان مدیر برتر دستگاه‌های دولتی استان برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری خراسان، در حضور قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار خراسان رضوی، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و سایر مدیران اقتصادی دولتی و تشکل‌های بخش خصوصی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان به عنوان مدیر برتر دستگاه‌های دولتی استان برگزیده شد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه اولین راهبرد ما در سال 1400 حین شروع فعالیت، نگهداشت کارخانجات موجود بود تا تعطیل نشوند، اظهار کرد: 170 هزار اشتغال خالص طی سه سال دولت سیزدهم در استان ایجاد شد و نرخ بیکاری به 6/3 درصد کاهش یافت، معنی این اقدامات راه افتادن جریان اقتصادی استان، فعال شدن بخش تولید و کارخانه‌ها است.

رئیس خانه معدن استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اکتشاف، حلقه گمشده در توسعه معادن استان و کشور است؛ در سال گذشته تنها یک درصد از درخواست‌های اکتشاف معدنی در کشور به پروانه اکتشاف تبدیل شده است.

در این مراسم فعالان اقتصادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، محور گفت‌وگوهای خود را به انتظارات‌شان از دولت آینده و رئیس جمهور منتخب اختصاص دادند، به طوری‌که بیانیه پایانی این مراسم نیز به مهمترین مطالبات بخش خصوصی از دولت جدید تعلق گرفت.

گفتنی است در پایان این مراسم 71 واحد صنعتی و معدنی نمونه در حوزه‌های واحد صنعتی نمونه استانی، واحد صنعتی نمونه ملی، پیشکسوت صنعتی نمونه استانی، کارآفرین جوان نمونه ملی و پیشکسوت نمونه استانی در حوزه معدن لوح تقدیر خود را دریافت کردند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه