برگزاری چهارمین دوره‌ی آموزشی کنشگری فرهنگی رسانه‌ای در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

چهارمین دوره «کنشگری فرهنگی - رسانه‌ای» با موضوع «از ایده‌پردازی تا جریان‌سازی» به همت دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و با حضور کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه‌های مناطق ۸ و۹ کشور، به ‌مدت سه روز، از 24 تا 26 بهمن ماه 1402 به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این رویداد کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی، در فضایی کارگاهی و تعاملی به همفکری و یادگیری مفاهیم مرتبط با کنشگری رسانه‌ای در محیط دانشگاهی پرداختند. خلاقیت و ایده‌پردازی، سیر تولید محتوا، آشنایی با رسانه و مخاطب و بازاریابی و بازاریابی محتوایی، از موضوعات کارگاه‌های این دوره بود.

 در پایان این دوره، کارشناسان به ارائه نهایی ایده خود پرداختند و از ایده برتر در حضور دکتر ذوالفقارزاده، مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تقدیر شد. همچنین برخی از کارشناسان دغدغه‌ها و مشکلات خود را با دکتر ذوالفقارزاده در میان گذاشتند. 

p5

p4

p1

p2

p3

p9

p10

p6

p7

p8

آخرین اخبار

اطلاعیه مهم آموزشی ۲۹ آذر ۱۴۰۳
اطلاعیه مهم آموزشی ۲۶ آذر ۱۴۰۳

بازتاب اخبار دانشگاه