اطلاعیه بازگشایی سامانه رزرواسیون مرکز آموزشی فرهنگی بهشهر جهت تابستان ۱۴۰۲

ارسال شده در تاریخ :

باستحضار می رساند معاونت اداری و مالی دانشگاه به منظور ارائه خدمات رفاهی بیشتر و در خور شأن همکاران محترم دانشگاه، در مرکز آموزشی فرهنگی بهشهر اقدام به بهسازی، زیباسازی فضای محیطی، راه اندازی رستوران و …  نموده است. در همین راستا سامانه رزرواسیون بهشهر از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 30 خرداد 1402  فعال خواهد شد که متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به پرتال شخصی لبه توسعه منابع- نگهداشت و امور رفاهی- اسکان در مراکز اقامتی، نسبت به رزرو اقدام نمایند. بدیهی است امکان ثبت نام بصورت حضوری فراهم نمی باشد.
 

متقاضیان قبل از رزرو نکات ذیل را مد نظر قرار دهند: 

۱- بازه زمانی ایام پیک تابستان از 1 تیر تا 31 شهریور ماه 1402 می باشد.

۲- ایجاد رزرو، لغو یا تکمیل درخواست از طریق سامانه رزرواسیون دانشگاه در تمام ساعات شبانه روز و همه ایام هفته وجود دارد؛ در صورت وجود مشکل در ساعات اداری روزهای غیر تعطیل امکان پیگیری وجود دارد.

۳- پذیرش مهمانان صرفاً بر مبنای ظرفیت اعلام شده برای هر سوییت می باشد، لذا پذیرش بیش از ظرفیت امکان پذیر نخواهد بود.

۴- امکان رزرو سه شب و چهار روز برای هر مهمان فراهم است و امکان تمدید در صورت خالی بودن سوییت ها با نرخ آزاد (بدون تخفیف) وجود دارد.

5- در صورت درخواست سوییت مازاد، امکان رزرو با نرخ آزاد (بدون تخفیف) با هماهنگی کارشناس مربوطه وجود خواهد داشت.

6- حضور عضو دانشگاهی در مجموعه بهشهر الزامی است و پذیرش همراهان بدون حضور ایشان امکان پذیر نمی باشد.

7- هزینه اقامت همراه با صبحانه بر اساس ظرفیت مجاز هر سوییت محاسبه شده است و هزینه صبحانه نفر اضافه زمان پذیرش در مجموعه بهشهر دریافت خواهد شد.

8- به منظور رفاه حال همکاران محترم امکان صرف صبحانه، ناهار و شام درمجموعه فراهم می باشد.
 

ضمناً؛ کارشناس محترم معاونت اداری و مالی دانشگاه سرکار خانم خجسته با شماره (38802238) آماده پاسخگویی به سوالات همکاران ارجمند دانشگاه می باشند. ​

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه