برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاونان پژوهش و فناوری و اداری و مالی دانشگاه

ارسال شده در تاریخ :

مراسم تکریم دکتر رضا لطفی و معارفه دکتر سید محمد علی رضوی به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری و همچنین تکریم دکتر محمد جواد وریدی، معاون پیشین اداری و مالی دانشگاه، روز یکشنبه اول بهمن ماه با حضور دکتر مسعود میرزائی، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد، دکترمهدی ایمانی مقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مدیران و کارشناسان در سالن شورای سازمان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم دکتر رضا لطفی و دکتر محمد جواد وریدی گزارشی از فعالیت‌های دوران مسئولیت خود را شرح دادند. سپس دکتر سید محمد علی رضوی در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد سرپرست دانشگاه، به شرح مهمترین برنامه ها و اهداف خود پرداختند .

دکتر لطفی توجه جدی به مسأله محوری، اصلاح آیین نامه گرنت و ترفیع، اصلاح آیین نامه ماموریت پژوهشی، اصلاح ساختار، آیین نامه و فرآیندهای مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه، ارتقای جایگاه نشریات دانشگاه، راه اندازی داشبورد مدیریت شبکه آزمایشگاه ها و توجه جدی به بحث نوآفرینی و تولید محتوا در این حوزه را از مهمترین اقدامات معاونت پژوهش و فناوری دوره تحت مدیریت خود دانست.

در ادامه دکتر رضوی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری با تاکید بر جایگاه واقعی پژوهش در دانشگاه، به بیان برنامه های پیش رو پرداخت و گفت: متاسفانه دستاورد پژوهشی برای علوم مختلف درست تبیین نشده است و باید تاثیرگذاری اجتماعی برای حوزه های مختلف پژوهشی، متفاوت ارزیابی شود.

وی با اشاره به هدفمند کردن پژوهش های کاربردی ادامه داد: متاسفانه آیین نامه های موجود بر اساس مدیریت فرد محور تدوین شده است و دانشگاه باید به سمت ماموریت های کلان منطقه ای و ملی پیش رود.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری، راه نجات دانشگاه را تمایل به سمت جامعه دانست و اضافه کرد: با توجه به حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین، باید به دنبال دریافت عواید اختصاصی از جامعه باشیم و سهم پژوهش از بودجه عمومی دولت را باید ثابت نگه داریم.

در پایان مراسم دکتر میرزائی با اهدای لوحی از زحمات معاون پیشین پژوهش و فناوری و معاون اداری و مالی دانشگاه تقدیر به عمل آورد و حکم انتصاب را به دکتر سید محمد علی رضوی اهدا و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

p1

p2

p3

p4

p5

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه