انتصاب دکتر حسین باغگلی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه

ارسال شده در تاریخ :

دکتر میرزائی سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی دکتر حسین باغگلی را به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه» منصوب کرد.

متن حکم انتصاب ایشان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر حسین باغگلی
عضو محترم هیأت علمی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی

سلام علیکم؛
دانشگاه فردوسی مشهد که مفتخر است در سایه‌سار عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) ریشه دوانده و قد کشیده است، بیش از هفتاد سال مهد مجاهدت علمی و سکوی پیشرفت اندیشه‌محور دانش و فن‌آوری بوده و با همت دانشمندان جوان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولی مهم است تا در دوران گام دوم انقلاب، الگوی دانشگاه تمدن‌ساز ایرانی-اسلامی باشد.
بر این اساس و نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی، جنابعالی را به عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه» منصوب می‌نمایم. به جد انتظار دارم که در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی، ماموریت‎های این حوزه را محقق سازید که مهم‌ترین آنها بدین شرح است:
۱. توجه خاص به کرامت نیروی انسانی همراه با افزایش بهره‎وری با تاکید بر توانمندسازی، حفظ و ارتقاء سلامت، کارآمدی و رفاه اعضای هیأت‌علمی و یاوران علمی(کارمندان) دانشگاه
۲. بازنگری و چابک سازی ساختار و فرآیندهای دانشگاه
۳. بازنگری و متناسب‌سازی سند راهبردی دانشگاه با اسناد بالادستی
۴.  برنامه‌ریزی برای تکمیل‎ زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در تمامی واحد‌های دانشگاه
۵. همراهی و نظارت دقیق بر فرایندها و فعالیت‌های مربوط به مولدسازی منابع دانشگاه و قانون جهش دانش‌بنیان

امید است حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت، در جهت اهداف مشخص شده حرکت کند. از درگاه خداوند متعال، توفیق شما و کلیه همکاران محترم را در انجام امور محوله خواستارم.


 مهم ترین سوابق مدیریتی آقای دکتر باغگلی:
- معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد
- مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی آستان قدس رضوی

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه