مجلس ترحیم استاد فقید دکتر بهرام صادق پور گیلده بصورت برخط برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

مجلس ترحیم دکتر بهرام صادق پور گیلده، استاد گروه آمار دانشگاه فردوسی مشهد، به صورت مجازی در روز پنجشنبه 27  خرداد 1400 از ساعت 19 الی 20 به میزبانی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد در محیط اسکای روم برگزار شد. در این مراسم تعدادی از اعضای هیأت علمی از دانشگاه های داخل کشور، دانش آموختگان (داخل و خارج کشور)، دانشجویان دانشکده علوم ریاضی، کارمندان دانشگاه، بستگان و دوستان مرحوم شرکت کردند و ضمن استماع آیاتی از قرآن مجید، با قرائت فاتحه برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و صبر و اجر جزیل برای مسألت نمودند. اجرای این مراسم را دکتر سیدمحمود طاهری به عهده داشت. وی با ابراز مراتب همدردی، تاسف و تألم عمیق، سخنان خود را با معرفی کوتاهی از مرحوم مغفور دکتر صادق پور چنین آغاز کرد؛ که ایشان دارای کارشناسی دبیری ریاضی، کارشناسی ارشد آمار از دانشگاه فردوسی مشهد و دارای دکتری آمار انفورماتیک از دانشگاه بلِز پاسکال فرانسه بودند که در طول عمر پربرکت خویش خدمات بسیار ارزنده برای جامعه علمی کشور به ویژه گروه آمار دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه مازندران به یادگار گذاشتند.

سپس دکتر طاهری متن پیام تسلیت دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت درگذشت دکتر بهرام صادق پور استاد گروه آمار را قرائت کرد.

در ادامه به همت دکتر محمد امینی، دکتر ابولقاسم بزرگ‌نیا استاد پیشکسوت دانشگاه فردوسی مشهد به صورت برخط پیام تسلیت و تأسف خود را برای درگذشت این استاد گرامی ابراز داشت. هم چنین پیام های صوتی دکتر علیرضا سهیلی رئیس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس انجمن سیستم های فازی ایران و دکتر عبدالرحمن راسخ رئیس انجمن آمار ایران در سامانه پخش شد.

دکتر سهیلی  ضمن ابراز تاسف از درگذشت این استاد فقید به توانمندی و بزرگواری ایشان در زمان همکاری پست مدیریتی پردیس بین الملل دانشگاه  اشاره نمود. رئیس انجمن سیستم های فازی  اشار داشت که دلبستگی و تعلق خاطر  مرحوم دکتر صادق به پرورش علمی و اخلاقی دانشجویان او به یک استاد فریخته  در عرصه علم و دانش جاودانه ساخت.

شایان ذکر است در زمان برگزاری این مراسم تمامی شرکت کنندگان با ارسال پیام‌های جداگانه ابراز همدری، تسلیت و تاسف صمیمانه خود را از در گذشت مرحوم دکتر بهرام صادق‌پور گیلده ابراز نمودند.

روحشان شاد و یادشان برای همیشه گرامی باد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه