تقدیر از اعضای هیأت علمی برتر دانشگاه در ارتباط با جامعه و صنعت

ارسال شده در تاریخ :

در چهارمین جلسه کمیسیون فناوری دانشگاه که در تاریخ 10 اسفند 1401 و با حضور اعضای کمیسیون در سالن شورای سازمان مرکزی برگزار شد، از اعضای هیأت علمی برتر دانشگاه در ارتباط با جامعه و صنعت تقدیر شد.

 در این مراسم از دکتر حامد کامل نیا (عضو هیات علمی گروه آموزشی معماری دانشکده معماری و شهرسازی) و دکتر بابک امین شهیدی (عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی شیمی دانشکده مهندسی) به عنوان هیات علمی برتر سال 1401 در همکاری با جامعه و صنعت و از دکتر محمد منفرد (عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده مهندسی) و دکتر محمدعلی باقرپورولاشانی (عضو هیات علمی گروه آموزشی حسابداری دانشکده علوم اداری و اقتصادی) به عنوان مجری طرح برگزیده دانشگاهی در سال 1401 با اهدای لوح قدردانی شد.

در بخشی از متن لوح تقدیری که از سوی دکتر محمد سعید سیف، مدیر کل ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به برگزیدگان اهدا شد، آمده است:

"اعتلای ارزش های دینی و فرهنگی و اقتدار علمی کشور مرهون تلاش عزیزانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود، آینده ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می کنند.

انتخاب شما در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان برگزیده در همکاری با جامعه و صنعت را تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون شما را در گسترش دانش و اعتلای کشور از درگاه خداوند منان خواهانم."

 

 

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه