پیام معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

ارسال شده در تاریخ :

دکتر حمید رضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فاد، در این پیام آمده است :

 

"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است"

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پس از سالها مبارزه در راه حق و متجلی ساختن اسلام حقیقی در میان جوامع اسلامی و بشری در شامگاه 13 خرداد 1368 به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام و تشیع در ماتم او عزادار شد.

از سوی دیگر پانزدهم خرداد نیز یادآور سالروز قیام خونین مردم جان بر کفی است که برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند. قیام 15 خرداد؛ حرکتی اسلامی، ارزشی و برگرفته از چشمه‏ های اصیل قرآنی و روایی بود.

اینجانب سی و دومین سالگرد عروج غمبار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای حماسه عظیم ۱۵ خرداد ماه سال 1342 را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ دانشگاه فردوسی مشهد تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم با پاسداری از اندیشه‌ها و آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و شهدا و در سایه پشتکار و خودباوری در لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، در راه اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از بیش تلاش نماییم.

حمید رضا طاهری

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه