برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره امور تغذیه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود تقی زاده عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان رئیس اداره امور تغذیه دانشجویی دانشگاه معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره امور تغذیه دانشجویان دانشگاه با حضور مهندس ساقی مدیر رفاه و سلامت دانشگاه، خانم دکتر کیوانفر معاون مدیر رفاه و سلامت و سرپرست سابق اداره امور تغذیه، خانم دکتر پاسالار رئیس مرکز بهداشت دانشگاه، خانم دکتر لاری رییس اداره رفاه و آقای محمدخانی رییس اداره سراهای دانشجویی، همچنین کارشناسان و  کارکنان اداره امور تغذیه و  مدیریت رفاه و سلامت دانشگاه در تالار اندیشه دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

مهندس ساقی مدیر رفاه و سلامت دانشگاه در این مراسم ضمن عرض تبریک ولادت هشتمین امام همام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و خیر مقدم به حاضرین در جلسه، به حساسیت کار در حوزه فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه اشاره کرد و اظهار نمود: امور تغذیه چون با سلامت دانشجویان سروکار دارد از موقعیت حساستری برخوردار است.

مهندس ساقی درادامه اظهار داشت: اداره امور تغذیه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در دوران کرونا توانست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خدمت رسانی در تغذیه دانشجویان را به نحو احسن انجام دهد و امیدواریم با انتخاب آقای دکتر تقی زاده، این مهم همچنان با دقت بالا و توجه ویژه صورت گیرد و شاهد نوآوریهای ایشان در حوزه غذا و سلامت باشیم.

 در ادامه دکتر نسرین کیوانفر، معاون رفاه و سلامت دانشجویی که همزمان تصدی پست اداره تغذیه در شرایط کرونا را به عهده داشت؛ ضمن تشکر از پذیرش این پست توسط ریاست جدید اداره و آرزوی توفیق برای ایشان، اعلام کرد که بنا به اهمیت ویژه تغذیه  آن هم در زمان بحران احساس شد که باید از پتانسیل نیروهای جوان و متخصص در اداره امور استفاده  شود و ازاینرو حضور دکتر تقی زاده را مغتنم دانست  و اطمینان داد که معاونت رفاه و سلامت همواره پشتیبان و همراه ایشان و اداره تغذیه خواهد بود.  کیوانفر در ادامه گزارش مختصری از سیر تحولات مدیریت بحران غذا  در ایام کرونا را ارائه داد.

دکتر تقی زاده دانشیار گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی دانشکده کشاورزی و رئیس جدید اداره امور تغذیه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد ضمن تشکر بابت اعتماد به ایشان و قدردانی از تلاش‌های خانم دکتر کیوانفر توضیح مختصری در مورد برنامه‌های آینده خود اعلام نمود.

لازم به ذکر است پس از اظهار نظر کارشناسان حاضر در جلسه با اهدای لوح تقدیر توسط مهندس ساقی، مدیر رفاه و سلامت دانشگاه از زحمات و تلاش‌های خانم دکتر کیوانفر در ایام کرونا تقدیر به عمل آمد.

news4001062

news4001063

news4001064

news4001065

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه