برگزاری دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها، به همت گروه مهندسی صنایع و سیستم‌ها در روزهای 28 و 29 شهریور 1403 به دو صورت حضوری و مجازی و با حضور بیش از 200 شرکت کننده و حمایت مالی و معنوی بیش از ۱۷ شرکت و سازمان، در محل دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

همزمان با ارائه 171 مقاله، 11 کارگاه آموزشی و 3 کارگاه انتقال تجربه در این کنفرانس برگزار شد که با استقبال کم‌نظیر شرکت‌کنندگان مواجه گردید. در این دوره از کنفرانس برای اولین بار کارگاه‌های انتقال تجربه در سه محور لجستیک و زنجیره تأمین، مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار و مدیریت و کنترل پروژه توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شد. در این کارگاه‌ها هر یک از شرکت‌کنندگان به بیان یک چالش و شیوه مواجهه با آن پرداختند، در مراسم اختتامیه نیز از حامیان کنفرانس و همچنین سه مقاله برتر و سه تجربه برتر در هر یک از محورها تقدیر به عمل آمد.

 در این دوره از کنفرانس 364 مقاله به دو زبان فارسی و انگلیسی از بیش از 120 دانشگاه، شرکت و سازمان دولتی و غیردولتی از 25 استان کشور دریافت شد. فرآیند داوری مقالات توسط ۱۱۴ داور متشکل از اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دوره‌های دکتری انجام شد و 50% از مقالات برای ارائه به دو صورت سخنرانی و پوستر الکترونیکی پذیرفته شد.

مطابق هماهنگی به عمل آمده، مقالات این دوره از کنفرانس در پایگاه‌های IEEE ،CIVILICA و ISC نمایه خواهند شد. همچنین مقالات مرتبط جهت انتشار به نشریات Journal of Systems Thinking in Practice، مدیریت مهندسی و رایانش نرم و مدیریت تحول ارسال خواهند شد.

شایان ذکر است با توجه به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در تعاملات علمی و تخصصی دانشگاهی و بخش‌های صنعتی و خدماتی، این کنفرانس هر ساله توسط گروه مهندسی صنایع در دانشکده مهندسی برگزار شده و توانسته‌ است نقش مؤثری در دستیابی به اهداف متعالی تعیین‌شده ایفا نماید.

p1

p2

p3

p4

p5

p6

p7

p8

p9

p10

p11

p12

p13

p14

p15

p16

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه