کتاب
«مبانی بازاریابی ورزشی» تألیف برندا پیتز و دیوید استاتلر، ترجمه دکتر سید مرتضی عظیم
زاده عضو هیئتعلمی گروه آموزشی رفتار حرکتی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد،
در بهار 1396 در 544 صفحه و با قطع وزیری توسط انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد منتشر
شد.
مسائل
ذیل در این کتاب موردبحث و بررسی قرارگرفته است:
کتاب
مبانی بازاریابی ورزشی مدتی طولانی است که اولین کتاب درسی در این زمینه است و ویرایش
چهارم روزآمد شده و بسط یافته آن یکبار دیگر محتوایی برتر را در اختیار مشتاقان بازاریابی
ورزشی قرار داده است. ویرایش چهارم کتاب، روزآمدترین و جامعترین متن در نوع خود و
منبعی ضروری برای اطلاعات، گرایشها و ایدههای جدیدی است که نقش مهمی برای موفقیت
در دنیای همواره در حال تغییر ورزش دارند.
دانشجویان
تازهوارد به حوزه صنعت ورزش بامطالعه این کتاب، درک عمیقی از اصول و راهبردهای بازاریابی
ورزشی به دست میآورند و با طیف گستردهای از موضوعات ازجمله تحلیلهای عمیق اجزای
آمیخته بازاریابی، روابط رسانهای در ورزش و استفاده از مجوزها و لوگوها در صنعت ورزش
آشنا میشوند. در ویرایش چهارم کتاب، فصل جدیدی با عنوان رسانههای اجتماعی و تأثیر
فزاینده آنها بر بازاریابی ورزشی، به فصول پیشین اضافهشده است.
دکتر
براندا پیتز و دکتر دیوید ک. استاتلر، مؤلفان کتاب، متخصصان شناختهشده بینالمللی
در صنعت ورزشاند. تجربه گسترده آنها در هر دوشاخه مشاوره و کار میدانی در این زمینه،
به آنان این امکان را میدهد تا بصیرت و بینش منحصربهفرد خود را با جدیدترین نسل بازاریابان
ورزشی به اشتراکگذارند.
تصویر جلد کتاب در ابعاد بزرگتر:
.
.
کانال اخبار دانشگاه فردوسی مشهد