مراسم بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از خدمات کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای ارج نهادن به خدمات ارزنده کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و تجلیل از کارکنان منتخب دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و تجلیل از کارکنان منتخب دانشگاه فردوسی مشهد، صبح روز دوشنبه 4 شهریورماه 1398 در تالار دکتر رحیمی زاده دانشکده علوم با حضور کارکنان و مسئولین دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، کار و تلاش همه‌جانبه و مضاعف این دو شهید را رمز موفقیت و ثمره به‌جای مانده از آنان معرفی کرد و افزود: در شرایط کنونی کشور هر نهادی که کار و تلاش مجاهدانه و خالصانه را در دستور کار خود قرار دهد، می‌تواند به پیشرفت و تعالی دست پیدا کند.

دکتر محمد کافی در ادامه با اشاره به جایگاه ملی و بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد، رسیدن به این جایگاه را نتیجه فعالیت‌های فداکارانه و خالصانه کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد دانست و اذعان داشت: تلاش و کوشش کارکنان دانشگاه به همراه برنامه‌ریزی دقیق و جامع توانسته است جایگاه این دانشگاه را در سطح بین‌المللی تثبیت نماید و این جز با همراهی و مساعدت کارکنان این دانشگاه و کار و تلاش آن‌ها میسر نبود. وی ضمن تجلیل از کارکنان منتخب دانشگاه در یک سال گذشته، از تلاش و کوشش سایر کارکنان دانشگاه نیز تشکر و قدردانی کرد و عنوان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه فردوسی مشهد در راستای رشد و توسعه در چارچوب سند توسعه و پیشرفت دانشگاه است و کلیه کارکنان و مدیران دانشگاه در این زمینه به یک اندازه نقش‌آفرینی کرده‌اند. وی صرفه‌جویی در مصارف و هزینه‌های جاری دانشگاه و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم کارها توسط کارکنان و مسئولین دانشگاه فردوسی مشهد را رمز موفقیت و پیشرفت این دانشگاه در سال‌های اخیر عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد که با مجاهدت و تلاش خانواده بزرگ دانشگاه فردوسی مشهد، اعم از دانشجویان، کارکنان و اساتید بتوانیم به اهداف و چشم‌اندازهای مدنظر این دانشگاه دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، اهداف کلان این دانشگاه تا سال 1400 را بین‌المللی سازی دانشگاه و ارتقای جایگاه آن در جهان و همچنین مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه برای دانشجویان دانست و گفت: دانشگاه فردوسی مشهد، دارای جایگاه ممتاز و ویژه‌ای در جهان و کشور دارد و طبیعتاً تلاش و کوشش و مدیریت مجدانه کارکنان و مدیران دانشگاه می‌تواند در ارتقای این جایگاه نقش‌آفرین باشد و امیدواریم به‌زودی شاهد فتح قله‌های توسعه و پیشرفت توسط دانشگاه فردوسی مشهد و خانواده بزرگ این دانشگاه باشیم.

دکتر حسین انصاری معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد، در این مراسم از سعی و کوشش کارکنان دانشگاه تقدیر و تشکر نمود از آنان خواست تا باوجود کاستی‌ها و نواقص موجود از کوشش و تلاش خود در راستای مسئولیت خود در دانشگاه دست نکشند و بدانند که این سعی و تلاش و کار و فعالیت شبانه‌روزی این عزیزان بوده است که دانشگاه فردوسی مشهد را این‌چنین در کشور و جهان پرآوازه کرده است و امید است تا با جبران نواقص و همچنین کار و تلاش مضاعف این جایگاه ارتقا یابد که این کار قطعاً به سود آنان و کل خانواده دانشگاه خواهد بود.

معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد، انتخاب برخی از کارکنان به‌عنوان کارکنان منتخب دانشگاه را حاصل تلاش و کوشش آنان در راستای مسئولیت خود در دانشگاه دانست و اذعان کرد: امیدواریم این تجلیل و قدردانی بتواند بخشی از تلاش و کوشش آنان را جبران نماید و سکوی پرتابی برای به دست آوردن سایر افتخارات برای آنان گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این دیدار یاد و خاطره شهیدان دولت را گرامی داشت و قرین شدن این روز با روز مباهله را به فال نیک گرفت و اذعان داشت: تلاش و کوشش کارکنان و مسئولین دانشگاه فردوسی مشهد در سطح کشور زبان زد است و ما باید به خود ببالیم که در چنین دانشگاهی و با چنین جایگاهی فعالیت می‌کنیم و امیدواریم این کار و تلاش بتواند ثمرات ارزنده‌ای را برای این دانشگاه و جامعه داشته باشد.

در این مراسم پس از سخنان آقای ساقی مدیر کارگزینی و رفاه دانشگاه از 36 نفر از کارکنان منتخب دانشگاه تقدیر گردید.

لازم به ذکر است در مراسم بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از خدمات کارکنان دانشگاه برندگان مسابقه کتبی روز کارمند همچنین مسابقه حضوری که در زمان برگزاری این مراسم انجام‌شده بود نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال‌کننده خبر: الهی نژاد

 

برای مشاهده اسامی کارکنان منتخب دانشگاه روی لینک زیر کلیک کنید

montakhab9864

 

دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد ضمن تبریک به کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد عکس‌های بیشتری از این مراسم را در سایت درج نموده است که برای مشاهده به لینک‌های پایین عکس‌ها مراجعه کنید

843302

843301

843303

843305

843304

 

عکس های مراسم بزرگداشت روز کارمند – سری اول – کلیک کنید

عکس های مراسم بزرگداشت روز کارمند – سری دوم – کلیک کنید

عکس های مراسم بزرگداشت روز کارمند – سری سوم – کلیک کنید

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه