دیدار نوروزی هیأت رئیسه دانشکده علوم ریاضی با اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشکده برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت آغاز سال نو در ساعت 11:30 روز سه شنبه 14 فروردین ماه گردهم آمدند.

دکتر علیرضا سهیلی، رئیس دانشکده علوم ریاضی در این نشست ضمن تبریک سال نو از همه همکارانی که در سال پیش با همیاری و همکاری خود موجبات پیشبرد و ارتقا دانشکده را فراهم کردند، تشکر کرد. وی ابراز امیدواری کرد در راستای تلاش های انجام شده، دانشکده در سال جاری بتواند مجوز راه اندازی رشته های ریاضی زیستی و علوم کامپیوتر (علوم داده) را دریافت کند و همچنین در بخش پژوهشی، طرح افزایش توانمندی و دستاوردهای علمی دانشکده که توسط معاونت پژوهشی دانشکده ارائه شده بتواند باعث ارتقاء هر چه بیشتر زیرساخت های پژوهشی دانشکده شود.

دکتر سهیلی در بخش دیگری از سخنانش بر کارآفرینی و تسریع در فعالیت های صورت گرفته در خصوص ارتباط با جامعه به ویژه در پروژه هایی مانند "ریاضی برای همه" و "تفاهم نامه با شهرداری" برای افتتاح دفتر دانشکده در شهرداری تأکید کرد. رئیس دانشکده علوم ریاضی ابراز امیدواری کرد که شرکت های دانش بنیان با سرعت بیشتر نهادینه و اثر گذار شوند.

در ادامه این نشست، هر یک از حاضران ضمن تبریک سال نو به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود هر چه بیشتر دانشکده پرداختند. حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع به ویژه کاغذ، الکتریسیته و سایر منابع، ارتقاء سبک زندگی با در نظر گرفتن ورزش و فعالیت بدنی، برگزاری برنامه های فرهنگی- تفریحی در دانشکده برای بهبود روابط درون سازمانی، پیگیری ساخت آمفی تئاتر دانشکده از جمله موضوع هایی بود که در این نشست طرح و بر انجام آن تأکید شد.

لازم به ذکر است ، هیأت رئیسه دانشکده علوم ریاضی به همراه جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشکده در روزهای پایانی سال 1396 با حضور در منزل خانواده درگذشتگان این دانشکده در سال 96، خانواده دکتر محمد علی پور عبدالله نژاد، دکتر ناصر رضا ارقامی، دکتر حامد رضا طارقیان و همچنین مسعود رفوگران، ضمن ارج نهادن به تلاشهای خالصانه و فداکارانه آنان، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند و در این دیدارها دسته گل و لوح یادبودی نیز به خانواده درگذشتگان اهدا شد.

820020

820022

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه