دیدار مسئولان دانشگاه فردوسی مشهد با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به همراه معاونین این دانشگاه همچنین دکتر رئیسیان رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی و خانم دکتر کیوانفر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه  در روز دوشنبه اول مردادماه 1397 با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار دکتر جعفر مروارید عضو هیئت‌علمی دانشگاه فردوسی مشهد و مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به رئیس و مسئولان دانشگاه فردوسی مشهد به بیان مشترکات و امکان همکاری هرچه نزدیک‌تر دانشگاه فردوسی مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی پرداخت.

وی در ادامه به همکاری خوب مرکز آثار مفاخر و اسناد با مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد اشاره و به ادامه این همکاری تأکید نمود.

دکتر مروارید اظهار نمود: با توجه به اینکه نگاه دانشگاه به جامعه است پیشنهاد می‌شود مسیر پایان‌نامه‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در جهت نیازهای شورای فرهنگ عمومی باشد تا بتوانیم در سیاست‌گذاری‌ها از ظرفیت دانشگاه فردوسی مشهد استفاده کنیم.

وی در ادامه خواستار تشکیل اتاق فرهنگ و دانشگاه شد و به طرح تأثیرگذاری‌های فرهنگی شهر و بحث کرسی نظریه‌پردازی و تقویت هنر و فرهنگ در شهر مشهد اشاره کرد.

در ادامه این نشست، مدیران ارشد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گزارشی از روند فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی ارائه دادند و خواستار همکاری بیشتر در خصوص پژوهش‌های کاربردی در راستای ضرورت‌های جامعه هنری و فرهنگی از سوی دانشگاه فردوسی مشهد شدند.

مسئولان دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این نشست ضمن تأکید بر موارد اشاره‌شده از سوی مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی بر ضرورت همکاری دانشگاهیان با این اداره  تأکید کردند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه