دیدار فعالین دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس روز شنبه 16 آذر 1398 به مناسبت روز دانشجو با حضور در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد با فعالین دانشجویی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد. در این نشست دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام حسینی مطلق رئیس نهاد رهبری دانشگاه ، دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و دکتر پوررضا رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد حضور داشتند.

دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن تبریک روز دانشجو، و خیر مقدم به دانشجویان گفت: حدود شش سال از ریاست اینجانب در دانشگاه گذشته است و در این مدت همیشه و در همه حال مورد حمایت آیت الله علم الهدی بوده ایم و ایشان اشراف کاملی به مسایل دانشجویان دارند. وی ادامه داد در دانشگاه تلاش بر این بوده و هست که همانند یک خانواده در کنار هم کار کنیم و با مسئولیت پذیری و تلاش مضاعف به اجتماع خود خدمت کنیم.

سپس آیت الله علم الهدی گفت: در جامعه عده ای از مسئولان فرافکنی کرده و برای اینکه مسئولیت کار خود را به گردن نگیرند، آن را به بنده نسبت می دهند.

ایشان در ادامه گفت: من موافق دوچرخه سواری بانوان هستم و در این مورد به شورای شهر نیز تاکید داشته‌ام که در بوستان بانوان فضایی ایجاد شود تا بانوان بتوانند در آن مکان به تفریح بپردازند.

شایان ذکر است قبل از این نشست نماز جماعت ظهر در دانشگده مهندسی به امامت ایشان برگزار گردید.

98091706

98091707

98091708

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه