تمدید ثبت نام در کلاس های تابستانی فرهنگی و هنری ویژه دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

ثبت نام کلاس‌های تابستانی فوق‌برنامه فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد تا روز چهارشنبه 13 تیر ماه 97 تمدید شده است.

مدیریت فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد  در آستانه تعطیلات تابستانی و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانشگاهیان و با رویکرد توجه بیشتر به آموزش‌های مهارتی اقدام به برگزاری کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت  ویژه خانواده های محترم استادان، کارکنان و دانشجویان نموده است.

نکات مهم:

-  کلاس‌های تابستانی فوق‌برنامه فرهنگی و هنری در یک دوره هشت هفته‌ای از روز شنبه 9 تیرماه آغاز می‌گردد و تا روز چهارشنبه 7 شهریور ماه  از ساعت 8 صبح الی 12 در محل مجتمع کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد تشکیل می‌شود.

- رشته‌های برنامه‌ریزی شده شامل: آموزش قران کریم( روخوانی، روانخوانی و تجوید)، طراحی و نقاشی، خوشنویسی،  صنایع چرم، پتینه، سوخت‌نگاری، کمک‌های اولیه و ... خواهد بود .

-  ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی از روز چهارشنبه 30 خرداد الی چهارشنبه 13 تیرماه به صورت حضوری از ساعت 8 الی 14 در محل مجتمع کانون‌های فرهنگی و هنری انجام می‌شود.

- با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند. همچنین علاقه‌مندان جهت ثبت نام  تصویر کارت ملی یا شناسنامه و یک قطعه عکس به همراه داشته باشند.

- متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تماس 38806479 و 38806480 تماس حاصل فرمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و  لیست کلاسها روی فایل زیر کلیک کنید

classfum2

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه